بسیاری از طرح‌های کردستان به دست جوانان به ثمر نشسته است

رییس جمهور گفت: گزارش‌ها حاکی است بسیاری از طرحهای کردستان اجرایی شده و به مردم اعلام میکنیم به دست جوانان و مدیران طرحها به ثمر نشسته و بخشی در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کردستان،  آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور  صبح امروز با ورود به فرودگاه سنندج اظهار کرد: خرسندم که امروز در سنندج و در کردستان استان فرهنگ و هنر استان صفا و وفا استان وفاداری به انقلاب اسلامی، استان پایمردی، مقاومت، ایستادگی در برابر دشمنان و استان شهدا و جانبازان و سرافرازان و چهره‌های ماندگار و مفاخر نه فقط کردستان بلکه ایران اسلامی  هستم.

وی افزود: ادای احترام می‌کنیم به خانواده شهدا بزرگانی که امنیت استان را مدیون آنهاییم و تلاش کسانی که استان را حفظ و استان را از لوس وجود گروهک‌ها پاک کردند.

رییس جمهور با اشاره به وجود وحدت و انسجام در کردستان، بیان کرد: در سایه امنیت و انسجام زمینه کار و تلاش برای کردستان مهیا است.
وی با بیان اینکه در دور اول سفر ضرورت‌ها را بررسی کردیم،عنوان کرد: گزارش‌ها حاکی است بسیاری از طرحها اجرایی شده و به مردم اعلام میکنیم به دست جوانان و مدیران طرحها به ثمر نشسته و بخشی در دست اقدام است.

رییس بیان کرد: سفر دور دوم پیگیری مصوبات سفر اول است وهم مواردی که جزو اولویتهاست که باید برای کردستان انجام شود
وی اضافه کرد: باید به میزانی به استانها سفر کرد که کارها پیگیری واجرایی شده و  حضور مسئولان استان، علما، نمایندگان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی تلاش و فعالیت آنها وحضور در کنار مردم کارها را سهل و اسان می‌کند.

وی گفت: پنج شنبه و جمعه را در کردستان حضور داریم و بخشی از پروژه ها را بازدید می‌کنیم تا گام بلندی در جهت توسعه یافتگی و رفع مشکلات مردم کردستان که مردمانی متدین و پایبند به مبانی و اصول اسلام بوده و هستند، برداریم.

رییس جمهور امروز و فردا مهمان مردم کردستان است.

کد خبر 1731547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha