هنیه: در صورت انتشار آمار حقیقی کشته‌های صهیونیستی، دشمن شوکه خواهد شد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: جنگ وحشیانه و جنایتکارانه دشمن صهیونیستی علیه مردم غزه وارد روز بیست و ششم شده و ملت و مجاهدان فلسطینی با اقتدار و قدرت با خون پاک خود نقشه وطن را ترسیم کرده و جانفشانی و پایداری و صبر و بردباری ای از خود به نمایش گذاشتند که حتی کوه ها هم از تحمل آن ناتوانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که این نبرد، نبردی سرنوشت ساز بین طرفداران صلح انسانی و سازش و همزیستی مسالمت آمیز با نازی های جدید تحت حمایت قدرت های استعماری ات که تمامی ارزش ها را به خاطر منافع و تفکرات مرگبار خود زیر پا گذاشتند.


وی افزود: ما در روز 26 نبرد و حماسه قهرمانانه مقاومت و ملت فلسطین، در برابر کشتارها و جنایات وحشیانه نونازی ها، در مقابل پایداری دلاورانه ملت فلسطین به رغم تمامی کشتارها و شهادت و مجروح شدن هزاران نفر که آخرین نمونه آن کشتار وحشیانه جبالیا، النصیرات، الشاطی و الفالوجا بود، سر تعظیم فرو می آوریم.
رئیس دفتر سیاسی حماس بیان کرد که ملت فلسطین با این ثبات و پایداری مثال زدنی طرح های دشمن صهیونیستی برای نکبتی دیگر و کوچاندن ملت فلسطین را به شکست کشاند.
اسماعیل هنیه ضمن تمجید از مقاومت قهرمان فلسطین که درس هایی فراموش نشدنی به اشغالگران اسرائیلی داده، تاکید کرد که دشمن صهیونیستی در سایه تصمیمی نامطمئن و رهبرانی که دچار اختلافات و شکاف عمیق هستند، حمله زمینی را آغاز کردند و مجاهدان قهرمان فلسطین همانگونه که وعده داده بودند، طعم تلخ مرگ را به اشغالگران چشاندند.
هنیه بیان کرد: به دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش اعلام می کنیم که تلاش های نافرجام برای سرپوش نهادن بر شکست خود با ارتکاب کشتارهای وحشیانه علیه غیرنظامیان در غزه هرگز آن ها را از شکست مفتضحانه در نبرد طوفان الاقصی نجات نخواهد داد.
وی خطاب به اشغالگران گفت: در هفتم اکتبر شکست خوردید و اکنون نیز در حمله زمینی به غزه که با دلاورمردان مقاومت و ملتی بی دفاع مواجه هستید، عاجز و ناتوان مانده اید و بخشی از تلفات خود را اعلام کردید اما به تدریج مشخص خواهد شد آنچه مبارزان ما بر سر شما آورده اند، بسیار بیشتر و فراتر از آن چیزی است که اعلام کرده اید.
رئیس دفتر سیاسی حماس عنوان کرد که یکی از اصلی ترین اسباب و دلایل این جنگ، نتانیاهو است که رهبری یک گروه تندرو و راست گرا و فاشیست را برعهده گرفته و تنها به فکر این است که چگونه خود و خانواده اش را از زندان و محاکمه نجات دهد حتی اگر به حساب به آتش کشیدن کل منطقه باشد.
اسماعیل هنیه اشاره کرد که قبل از این جنگ تمامی طرف هایی را که با آن ها دیدار کردیم، نسبت به ادامه سیاست های جنایتکارانه دولت نتانیاهو و تعدی علیه مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی و مسیحی، توسعه شهرک سازی و تجاوزات شهرک نشینان اشغالگر برحذر داشتیم.
هنیه تاکید کرد که هشدار دادیم این جنایات بی پاسخ نخواهد ماند و انفجاری قطعی در راه است و باید جلوی ادامه جنایات نتانیاهو و دار و دسته مجرمش گرفته شود اما متاسفانه کسی صدای ما را نشنید بلکه حامیان این رژیم به تشویق آن برای ادامه سیاست های نژادپرستانه خود ادامه دادند.
وی تصریح کرد که ما بار دیگر به همه هشدار می دهیم که نتانیاهو ترسی از این ندارد که تر و خشک در منطقه بسوزد تا فقط خود و تندروهای اطرافش را نجات دهد و ما به طرف های میانجی اعلام کردیم که باید اقدامی برای توقف فوری جنایات اشغالگران صورت گیرد.
اسماعیل هنیه رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که این جنبش طرح جامعی را در مورد وضعیت کنونی به طرف‌های مقابل ارائه کرده است که از توقف جنگ، سپس بازگشایی کامل گذرگاه‌ها و پس از آن انعقاد قرارداد مبادله اسرا آغاز می‌شود تا با پایان اشغالگری به تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف ختم شود.
هنیه تاکید کرد که دولت های پی در پی رژیم صهیونیستی در تحقق این اهداف ناکام ماندند و وقتی صهیونیست ها به این نتیجه برسند که در گرداب غزه گرفتار شدند، دیگر دیر شده و بهای سنگینی باید پرداخت کنند.
هنیه تصریح کرد که از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی به ویژه آمریکا می خواهیم در مواضع و سیاست های خود بازنگری کنند و دست از حمایت نظامی از این دولت جنایتکار بردارند.
وی همچنین از کشورهایی که مانع از تصویب قطعنامه های بین المللی برای توقف جنگ در غزه شدند، خواست در مواضع خود تجدید نظر کنند.
اسماعیل هنیه گفت که شما در طرف اشتباه تاریخ قرار گرفتید و کل منطقه و جهان تا زمانی که حقوق مشروع ملت فلسطین اعم از آزادی، استقلال و بازگشت محقق نشود، به امنیت و آرامش نخواهید رسید.
هنیه از تمامی ملت های اسلامی و عربی و آزادگان جهان به خاطر مواضع تاریخی در حمایت از ملت فلسطین و مردم غزه تشکر کرد و گفت: تمامی جبهه های محور مقاومت به ویژه در لبنان، عراق، سوریه و یمن را به خاطر مواضع علنی و پیشگام در حمایت از غزه می ستاییم و بار دیگر از آن ها می خواهیم در حمایت از فلسطین و غزه به خیابان ها بیایند.

  ادامه مطلب را در  
 https://farsi.palinfo.com/36349
 @تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است

کد خبر 1731583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha