فراجا همواره درون کشور، مرزها و خارج از کشور در برابر توطئه های دشمنان خوش درخشیده است

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی در راستای برقرار نظم و امنیت گفت: فراجا در سال‌های اخیر در درون کشور، مرزها و خارج از مرزها خوش درخشیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور امروز پنج شنبه(۱۱ آبان) در جریان سفر خود به استان مرکزی که به منظور حضور در یادواره ۲۱۸ شهید انتظامی استان مرکزی انجام شد، به همراه استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک با آیت‌الله دری نجف‌آبادی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این دیدار، ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات پلس در برقرار نظم و امنیت گفت: نیروی انتظامی همواره و در طول همه ساعات شبانه روزف آماده به خدمت مردم و حفظ امنیت و آرامش است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فراجا، بیان کرد: فراجا حدود ۱۴ هزار شهید تقدیم میهن کرده و این تابلوی درخشنده در کارنامه پرافتخار نیروی انتظامی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه فراجا در سال‌های اخیر در درون کشور، مرزها و خارج از مرزها خوش درخشیده است، ادامه داد: این عزیزان با اقتدار، ایمان، ولایتمداری و اعتقاد خوددر مقابل توطئه‌های بین المللی علیه ملت ایران ایستادگی کردند و بحمدالله همواره سرافراز بودند.

این مقام ارشد استان با بیان اینکه پلیس ایران اسلامی، اخلاق مدار، کرامت پیشه و عدالت جو است، گفت: بر خلاف رفتار و برخورد غیر انسانی نیروهای نظامی، مدعیان حقوق بشر در غرب با مردمشان، پلیس ایران اسلامی، در مقابل شهروندان، اخلاق مدار، کرامت پیشه و عدالت‌جو است.

آیت الله دری نجف آبادی، نظم و امنیت را یکی از مولفه های اساسی پیشرفت و توسعه جوامع در تمامی ابعاد و نعمتی عظیم دانست و بیان کرد: این مهم با از خودگذشتگی و ایثار نیروهای خدمتگزار ناجا و سایر ارگان های در کشور محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک همچنین با اشاره به اینکه اقدامات کارکنان جان برکف نیروی انتظامی در مرزها، استقرار در مناطق و نقاط حساس کشور و ایجاد و تثبیت امنیت شهرها، روستاها و راه ها و ارائه خدمات متعدد انتظامی، همواره پیام آور امنیت پایدار میهن اسلامی است، ادامه داد:  ملت مومن، ولایتمدار، شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی همواره قدردان زحمات این عزیزان هستند.

وی در ادامه به بیان اینکه اتفاقات و حوادث مختلف در کشورهای همسایه ایران اسلامی از جمله افغانستان، پاکستان و آذربایجان میزان آسیب‌پذیری ما را بیشتر می‌کند، گفت: دلیرمردان نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران با تمام وجود برای امنیت این مرز و بوم تلاش می‌کنند و هر روز شهدایی نیز تقدیم می‌کند.

کد خبر 1731588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha