لزوم پرداختن به جهاد تبیین و سیاست های کلی نظام توسط بسیجیان

ایروانی از جامعه بسیجیان خواست تا به تبیین سیاست های کلی نظام و جهاد تبیین بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی،  ابوالفضل ایروانی شامگاه (۱۱ آبان) در اجلاسیه عمومی مجمع بسیج شهرستان نهبندان که با حضور جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) استان برگزار شد، اظهار کرد: با اندیشه بسیج می توانیم به دل مسائل ورود کنیم.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه برای موفقیت در جامعه نیازمند الگوی مطالبه گری هستیم، افزود: مقام معظم رهبری بر نقش هیئت های اندیشه ورز تاکید کردند تا این هیئت ها در مسیر کارآمدی نظام قرار بگیرند.

وی گفت: ۶ کارگروه در هیئت وجود دارد که هر کدام نقاط ضعف شهرستان را بررسی می کنند.

نماینده دولت در شهرستان نهبندان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در سفر به نهبندان با عنوان مرز پر مسئله، افزود: دستگاه های ما باید مرز را به نقطه قوتی برای شهرستان تبدیل کنند، طرح اینگونه مسائل در هیئت های اندیشه ورز ما را یاری می دهد.

وی اضافه کرد: ما در حوزه نرم افزاری ضعیف عمل کرده ایم، در سال‌ ۱۳۹۷ موضوع جهاد تبیین را رهبری مطرح و بر آن تاکید کردند، امروز دریافته ایم که جهاد تبیین دستاوردهای دولت و نظام برای مردم بسیار اهمیت دارد، چراکه مردم به این اطلاعات و تحلیل موقعیت های پیرامون ما نیازمند هستند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه دولت در شهرستان نهبندان کارنامه درخشانی دارد، افزود: اقدام دولت در بخش مسکن قابل مقایسه با ۱۶ سال گذشته نیس،  بیش از هزار نفر برای دریافت تسهیلات مسکن به بانک های عامل معرفی شده اند.

ایروانی گفت: ۳۵۷ واحد راکد نهبندان در دولت سیزدهم فعال شد و در سال ۱۴۰۲ این منازل در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی مستقر از مطالبات جدی شهرستان است، افزود: دستگاه های دولتی باید برای جذب حداکثری امکانات و اعتبارات ملی  تلاش کنند.

فرماندار نهبندان با گلایه از اینکه ارتباط بین دانشگاه،حوزه پژوهش و صنعت و معدن اتفاق نیفتاده است، ادامه داد: اما مرکز تحقیقات زیتون در دانشگاه آزاد به‌عنوان محصول استراتژیک استانی و حتی کشوری راه اندازی شده است.

وی گفت: ایجاد مرکز کارآفرینی و نوآوری دنبال می شود چرا که هشت شرکت دانش بنیان به صورت مستقل در نهبندان فعال هستند.

فرماندار نهبندان تببین دستاوردهای نظام و دولت، تبیین سیاست های کلی نظام در کارگروه های هیئت های اندیشه ورز و تحلیل منویات رهبری در سفر به نهبندان را از جامعه بسیجی خواستار شد.

کد خبر 1731664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha