مردم غزه با ایستادگی نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره آمریکا و اروپا برداشتند

حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: مردم غزه و فلسطین با ایستادگی خودشان نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره آمریکایی و اروپایی ها برداشتند و آنها را رسوا کردند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۲ آبان ماه) حجت‌الاسلام کاظم صادقی در خطبه های نماز جمعه جازموریان، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: یکی از معضلات جامعه است، توجه به حرف مردم و زندگی کردن بر اساس حرف مردم و شایعات است.

امام جمعه جازموریان افزود: امام صادق (ع) می فرماید؛ «ان الرضا الناس لایملک و السنتهم لاتضبط» یعنی رضایت مردم را نمی شود به دست آورد و دهان مردم را هم نمی شود بست.

 وی با اشاره  به دیدار دانش آموزان با مقام معظم رهبری و سالروز مبارزه با استکبار، بیان کرد: در میان سه  مناسبتی که در ۱۳ آبان روی داد، دو مناسبت آمریکایی ها به ملت ایران ضربه زدند اما در یک مناسبت ملت ایران  به آمریکایی ها ضربه وارد کردند.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: مهمترین نکته راجع به ۱۳ آبان و دیگر حوادث این است که امروز جوانان باید از قضایای مختلف تحلیل درستی داشته باشند و صرفا احساسات کافی نیست.

 خطیب جمعه جازموریان ادامه داد: باید اصل انقلاب اسلامی و قضیه دفاع مقدس و همچنین حوادث گوناگونی که در دهه ۸۰ و ۹۰ اتفاق افتاد، تحلیل و بررسی شوند.

وی با اشاره به جنگ در فلسطین و غزه، عنوان کرد: کاری که هایزر می خواست در ایران انجام دهد امروز آمریکایی ها در غزه می کنند.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه جنگ در غزه میدان نبرد حق و باطل است، ابراز کرد: قدرت استکبار با فشار نظامی و بمباران پیش رود اما قدرت ایمان بر همه اینها غلبه پیدا خواهد کرد و قطعا آنکه در میدان پیروز است مردم غزه و  فلسطین هستند.

امام جمعه جازموریان ادامه داد: مردم غزه و فلسطین با ایستادگی خودشان نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره آمریکایی و اروپایی ها برداشتند و آنها را رسوا کردند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد چگونه یک گروه کوچک با امکانات بسیار کم اما با ایمان و عزم راسخ می تواند دولت های متکبر و مستکبر عالم را تحقیر کند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره با روز شورای فرهنگ عمومی کشور، اظهار کرد: مسئله اول و اساسی کشور،  فرهنگ است و به طور کلی قوام یک کشور به فرهنگ آن می باشد.

خطیب جمعه جازموریان تصریح کرد: مهمترین راه موفقیت و راهبرد اصلی مدیریت فرهنگ این است که یک مرکز بینای هوشیار مشکلات کشور را در حوزه فرهنگ بررسی کند که البته راجع به فرهنگ باید دید وسیعی داشت.

وی تاکید کرد: باید در مدیریت و هدایت فرهنگ مسائل اسلامی و انقلابی در درجه اول مورد نظر باشد.

حجت الاسلام صادقی ضمن تشکر از حضور حداد عادل در شهرستان جازموریان و شرکت در نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: انتظار دارین ضمن رساندن سلام گرم کردم جازموریان خدمت مقام معظم رهبری، مشکلات این شهرستان تازه تاسیس را هم عنوان کنند.

امام جمعه جازموریان گفت: متاسفانه شهرستان جازموریان از مشکلات متعددی در حوزه های زیر ساختی، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان رنج می برد و درخواست رساندن این مشکلات به گوش مسئولان کشوری و رفع آنها هستیم.

کد خبر 1731686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha