پیروزی جبهه حق همواره تضمین شده است

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به وضعیت بین المللی و اتفاقات فلسطین گفت: پیروزی جبهه حق همواره تضمین شده و بزودی خبر نابودی صهیونیست ها جهانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان به وضعیت بین المللی و اتفاقات فلسطین اشاره کرد و اظهارداشت: دست حمایت آمریکا و انگلیس پشت صحنه نبرد غزه وجود دارد ولی مسلمانان و مظلومان عالم در برابر این همه تجهیزات ایستاده اند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: جامعه جهانی و مسلمانان کشورهای دیگر نیز این اتفاقات را محکوم و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده اند.

وی با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون شاهد پیروزی های پی در پی مسلمانان بوده ایم، تصریح کرد: بررسی تاریخ نشان می دهد جبهه حق در بسیاری مواقع کمترین امکانات را داشته اما پیروزی آن ها رقم خورده است.

حجت الاسلام میردامادی ادامه داد: پیروزی جبهه حق همواره تضمین شده و بزودی خبر نابودی صهیونیست ها با وجود حمایت های مختلف آمریکا و انگلیس ولی جهانی می شود.

وی به استفاقات تاریخی روز 13 آبان کشورمان هم اشاره کرد و اذعان داشت:‌ دشمن برای رسیدن به اهداف خود به دنبال انحراف نسل جوان و تخریب سرمایه انسانی است و به همین دلیل دانش آموزان یکی از محل های هدف قرار گرفته است.

خطیب جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای انحراف اخلاقی، تحریف افکار و خسارت به پیشرفت آنان با ایجاد ناامیدی از جمله اقدامات دشمن برای صدمه به دانش آموزان می باشد.

وی تبعید امام و تسخیر لانه جاسوسی را از دیگر اتفاقات 13 آبان اعلام کرد و گفت: شاه همواره به دنبال خاموش کردن نور انقلاب و نقش راهبردی رهبر کبیر انقلاب بود و با تبعیت ها این هدف را دنبال می کرد اما به هدف خود نرسید.

حجت الاسلام میردامادی اقدامات بعد از انقلاب آمریکا را نیز برای خاموشی جریان انقلاب را بی نتیجه خواند و افزود: بیداری اسلامی و خیزش جوامع استقلال طلب با الگوگیری از انقلاب ما رقم خورد.

کد خبر 1731714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha