امروز مبارزه با استکبار، موضوع جهانی و بین‌المللی شده‌ است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: امروز مبارزه با استکبار جهانی فقط یک شعار ملی ویژه ایران نیست؛ بلکه این موضوع جهانی و بین‌المللی شده‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان؛ از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با گرامیداشت سالروز شهدای امنیت آرمان علی وردی و روح اله عجمیان گفت: شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای امنیت با نثار خون خود تلاش کردند آرمان اسلام و انقلاب اسلامی را محقق کنند.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: آرمان انقلاب اسلامی که شهدا به دنبال تحقق آن بودند، حاکمیت ارزش های اسلامی و گسترش اسلام در سراسر جهان است.

حجت الاسلام سلیمانی با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار گفت: ۱۳ آبان که در تقویم ایران به نام روز دانش آموز نامگذاری شده است، تاریخ مهمی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: سه اتفاق مهم در ۱۳ آبان شامل تبعید امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال ١٣۵٧ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ١٣۵٨ رخ داد که دو مورد آن مستقیما نتیجه عمل امریکای جنایتکار بود. 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امروز مبارزه با استکبار جهانی فقط یک شعار ملی ویژه ایران نیست بلکه این موضوع جهانی و بین‌المللی شده‌ است.

امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: دموکراسی ادعایی غرب ها دیگر مرده است و توده مردم جهان امروز راه خود را از دولت های ظالم جدا کرده اند و آزادی خواهی و دفاع از مظلوم را فریاد می زنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد دانشجویان و دانش آموزان با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور، یک بار دیگر انزجار خود را از امریکا و اسرائیل نشان دهند و از مظلومان جهان دفاع کنند.

کد خبر 1731729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha