برگزاری نشست گفتگو محور «مقدمه سازی برای ظهور منجی دلها» در آران و بیدگل

نشست گفت وگو محور با موضوع مقدمه سازی برای ظهور منجی دلها به همت معاونت خواهران کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) در شبستان مسجد امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، نشست گفتگو محور «مقدمه سازی برای ظهور منجی دلها» با حضور جمعی از خواهران فعال کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) در شبستان مسجد امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل برگزار شد.

مسئول معاونت خواهران کانون فرهنگی- هنری امام زمان(عج) عباس آباد، در این مراسم پیرامون ظهور منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عج) به ایراد سخنرانی پرداخت.

مریم خندان پور گفت: شیعیان در مواجهه با امام زمان( عج) به دو گونه رفتار می کنند، گاهی مدت ها چله می گیرند، نذر و نیاز می کنند تا آقا و مولای خود را ببینند و گاهی با رفتار خویش، کاری می کنند که خود آقا به دیدار آن ها می آید.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب، بسیاری از اوقات، برخی از دوستداران امام راحل(ره) ساعت ها در حسینیه ی جماران یا مکان های دیگر منتظر می ماندند تا ایشان را ملاقات کنند ولی گاهی خود امام خمینی (ره)مشتاق دیدار با  اشخاص می شدند و سراغ آن ها را می گرفتند. 

مسئول معاونت خواهران کانون فرهنگی- هنری امام زمان(عج) عباس آباد افزود: اما امام (ره) خود بارها فرمودند: چمران کجاست؟ می خواهم او را ببینم؛ ما باید به گونه ای زندگی کنیم که خود امام زمان(عج) به دیدار ما بیاید.

خندان پور در ادامه افزود: ما باید در برابر امام زمان خویش مودب بوده و گوش به فرمان ایشان باشیم؛ همانگونه که حضرت ابالفضل العباس(ع) در برابر امام زمانش، نهایت ادب را رعایت می کردند.

وی افزود: حضرت ابالفضل العباس(ع) زمانی که از امام حسین(عج) اجازه ی رفتن به میدان گرفتند، امام حسین(ع) خطاب به ایشان فرمودند: نه عباسم! شما الان باید برای اهل حرم آب فراهم کنی و حضرت عباس(ع) هم با کمال میل پذیرفتند و این باید سرلوحه ی رفتار ما در برابر امام زمانمان باشد.

سخنرانی پیرامون حوادث غزه و به شهادت رسیدن صدها کودک و نوجوان، از بخش های دیگر این مراسم بود.

سلسله نشست های گفت وگو محور با موضوع مقدمه سازی برای ظهور منجی دلها به صورت هفتگی ویژه خواهران به همت معاونت خواهران کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج)در شبستان مسجد امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل برگزار می شود.

کد خبر 1731749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha