حافظ آران و بیدگلی به مسابقات بین المللی روسیه اعزام می شود

مدیر مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل از اعزام حافظ و مدرس این مجمع به مسابقات بین المللی قرآن کریم کشور روسیه خبر داد.

احمد سربند آرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: حافظ ممتاز شهرستان آران و بیدگل به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی قرآن کشور روسیه انتخاب شد.

مدیر مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس محمدهلال بن علی(ع) افزود: «حسین خانی بیدگلی» سه شنبه ۱۶ آبان ماه به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ کل، به این مسابقات اعزام خواهد شد.

سربند آرانی ادامه داد: فرایند انتخاب نمایندگان قرآنی جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات مختلف بین المللی بر اساس شرایط و ضوابط کشور میزبان و همچنین بر اساس رتبه‌هایی که در مسابقات سراسری کسب شده توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و کمیته اعزام و دعوت از قاریان طی شده است.

مدیر مجمع قاریان و حافظان هلال خاطر نشان کرد: «حسین خانی بیدگلی» طلبه جوان و از اساتید مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس محمدهلال بن علی(ع) پیش از این در سال ۱۳۹۶ به عنوان نماینده کشورمان در نخستین دوره مسابقات قرآن طلاب جهان اسلام در رشته حفظ کل حضور داشت و موفق به کسب «رتبه نخست» این مسابقات بین المللی شده بود.

احمد سربند افزود: این حافظ شایسته کشورمان  همچنین در سال گذشته به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه حضور داشت که با وجود حضور در فینال مسابقات، از کسب رتبه بازماند.

کد خبر 1731805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha