دانشجویان با حمله به سفارت آمریکا، حقیقت و هویّت لانه‌ جاسوسی بودن سفارت را افشا کردند

امام جمعه مارگون گفت: جوانان شجاع و مؤمن دانشجوی ما با حمله به سفارت آمریکا حقیقت و هویّت این سفارت را که عبارت بود از لانه‌ جاسوسی کشف کردند و در مقابل چشم مردم دنیا گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «رحم الله خواجه پور» صبح امروز در آئین گرامی داشت ۱۳ آبان که در مصلی امام رضا (ع) شهر مارگون برگزار شد، اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) همینه پوشالی آمریکا را در هم شکست.

امام جمعه شهرستان مارگون با بیان اینکه سه حادثه در طول سالهای گوناگون پیش از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب  در سیزده آبان اتّفاق افتاده، گفت:حادثه‌ تبعید امام در سال ۴۳، حادثه‌ کشتار بی‌رحمانه‌ دانش‌آموزان در تهران در سال ۵۷ و حادثه‌ حرکت شجاعانه‌ی دانشجویان در تسخیر لانه‌ جاسوسی در سال ۵۸ بود که هر سه حادثه به نحوی به دولت ایالات متّحده‌ی آمریکا مربوط می شوند.

وی افزود: در سال ۴۳ امام (رضوان الله تعالی علیه) به خاطر اعتراض علیه کاپیتولاسیون که به معنای حفظ امنیّت مأموران آمریکایی در ایران و مصونیّت قضایی آنها بود،  تبعید شدند.

حجت الاسلام خواجه پور ادامه داد: در سال ۵۷ رژیم وابسته‌ به آمریکا در خیابان های تهران دانش‌آموزان را به قتل رساند و آسفالت خیابان های تهران به خون نوجوانان ما برای دفاع از رژیم وابسته‌ به آمریکا رنگین شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون خاطرنشان کرد: ضربه تاریخی ملت ایران به آمریکای خبیث در سال ۵۸ ضربتِ متقابل بود، یعنی جوانان شجاع و مؤمن دانشجوی ما به سفارت آمریکا حمله کردند و حقیقت و هویّت این سفارت را که عبارت بود از لانه‌ جاسوسی کشف کردند و در مقابل چشم مردم دنیا گذاشتند.

وی با اشاره به خصومت آمریکایی‌ها با ملت سرافراز ایران اسلامی، بیان کرد: آمریکای جنایتکار دشمنی خود را با ایران به دلیل تسخیر سفارت توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) اعلام کرده، در حالی که کودتای ۲۸ مرداد و ۸۰ جلد کتاب توطئه علیه ایران اسلامی در سفارت آمریکا وجود داشته و ربطی به تسخیر لانه جاسوسی نداشته و به فرموده مقام معظم رهبری «آمریکایی‌ها مرتکب یک دروغ بزرگ شدند و خصومت و دشمنی آنها از قبل از انقلاب و اوایل انقلاب و تاکنون بوده و هست و ربطی به تسخیر لانه جاسوسی ندارد».

حجت الاسلام خواجه‌پور گفت هفته بسیج دانش آموزی فرصت بسیار خوبی است تا به مجاهدت‌ها و مقام شامخ شهید حسین فهمیده معرفت پیدا کنیم .

امام جمعه شهرستان مارگون افزود: حسین فهمیده برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نارنجک به کمر بست و خود را زیر تانک قرار داد تا خطری این نظام را تهدید نکند و مردم عزیز و دانش آموزان ما هم باید برای حفظ این نظام و انقلاب در مواقع نیاز ایثار، از خودگذشتگی و شهادت طلبی داشته باشند .

وی در پایان از جامعه فرهنگیان خواست تا در جهت شناخت شهید حسین فهمیده و توطئه‌های دشمنان علیه این انقلاب همت داشته و جوانان نسل امروزی را آگاه کنند.

دانشجویان با حمله به سفارت آمریکا، حقیقت و هویّت لانه‌ جاسوسی بودن سفارت را افشا کردند

دانشجویان با حمله به سفارت آمریکا، حقیقت و هویّت لانه‌ جاسوسی بودن سفارت را افشا کردند

دانشجویان با حمله به سفارت آمریکا، حقیقت و هویّت لانه‌ جاسوسی بودن سفارت را افشا کردند

کد خبر 1731895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha