کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) کنگاور به پویش طوفان الاقصای بچه های مسجد پیوست

اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد فاطمیه(س) شهرستان کنگاور همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با پیوستن به پویش طوفان الاقصای بچه‌های مسجد، ضمن اعلام انزجار از جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل، و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه آمادگی خود را برای جهاد  و اعزام به فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،بمناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد فاطمیه(س) شهرستان کنگاور به پویش طوفان الاقصی پیوستند.

کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) کنگاور به پویش طوفان الاقصای بچه های مسجد پیوست

براساس این گزارش،  شرکت کنندگان با امضای طومار مردمی «طوفان الاقصای بچه های مسجد» در حمایت از دلاورمردان حماس و گروه‌های مقاومت، تهیه و تولید کلیپ و فیلم از شور و هیجان حماسی مردم و جوانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، برپایی موکب با اجرای برنامه‌های فرهنگی، نقاشی کودکان، پخش نماهنگ‌های حماسی با موضوع قدس، غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

همچنین ، پیش از این نیز مراسمی با حضور اعضای کانون، مومنین و نمازگزاران کانون و مسجد فاطمیه(س) در اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آزادسازی قدس شریف در این کانون برگزار شده است.

کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) کنگاور به پویش طوفان الاقصای بچه های مسجد پیوست

گفتنی است، با همت جوانان خوش ذوق کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) شهرستان کنگاور،  پرچم رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار در حیاط مسجد و در مسیر تردد نمازگزاران به ورودی شبستان مسجد نقاشی شده است تا با زیر پا گذاشتن نماد این غاصبین و جنایتکاران، بر مواضع ضد استکباری و انزجار بچه های مسجد از اقدامات ددمنشانه اسرائیل و حامی اصلی آن در منطقه تاکید کند.

کد خبر 1732070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha