تدارک مسجد مقدس جمکران برای روزهای پایان هفته/ سخنرانی ماندگاری در جمع منتظران

مسجد مقدس جمکران با برنامه‌های متنوع همچون توسل به حریم کبریا و ندبه‌خوانی احمد نیکبختیان در روزهای پایانی هفته میزبان مهدی‌باوران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته جاری همچون هفته های گذشته با برنامه های متنوع میزبان منتظران و مهدی‌باوران می‌شود.

بنابر این گزارش، در این راستا سه شنبه، ۱۶ آبان ماه میعاد منتظران از ساعت ۲۰ میزبان برنامه توسل به حریم کبریا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری و توسل‌خوانی حاج رضا بدری می شود.

همچنین، پنجشنبه، ۱۸ آبان ماه آیین کمیل عارفانه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدمهدی حسین‌آبادی و کمیل‌خوانی مهدی ترکاشوند از ساعت ۲۰ در میعاد منتظران برگزار می شود.

در ادامه برنامه های این هفته، آیین ندبه انتظار با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بهاءالدین ضیایی و قرائت دعای ندبه با نوای حاج احمد نیکبختیان در میعاد منتظران برگزار می شود.

گفتنی است، قرائت صلوات ضراب اصفهانی در عصر جمعه و با نوای حاج عباس محمدی‌پور و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام سیدمهدی محمدی بعد از نماز عشای روز جمعه پایان‌بخش برنامه های این هفته مسجد مقدس جمکران است.

تدارک مسجد مقدس جمکران برای روزهای پایان هفته/ سخنرانی ماندگاری در جمع منتظران

کد خبر 1732088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha