تقویت باورهای دینی گامی موثر در راستای افزایش و جوانی جمعیت است

جوانمرد گفت: تقویت باورهای دینی یکی از مهمترین راهکارهای افزایش جمعیت و حفظ جوانی جمعیت می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه در نود و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، تقویت باورهای دینی را امری ضروری دانست و گفت: یکی از مهمترین راهکارهای افزایش جمعیت و حفظ جوانی جمعیت توجه به این مهم است چرا که مردم متدین کشور ما طبق آموزه های دینی و ایمان و باورهای دینی خود بسیاری از مسایل و مشکلات پیش روی فرزندآوری را حل شده می‌دانند. 


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه ادامه داد: ترویج فرهنگ و معارف دینی در جامعه امری ضروری است و باید به این مهم بیش از پیش پرداخته شود. 


وی همچنین با محکوم نمودن جنایات رژیم منحوس اسرائیل در به خاک و خون کشیدن خانواده های بی دفاع و کودکان مظلوم فلسطینی، ادامه داد: امیدواریم با پیروزی جبهه مقاومت این رژیم و کلا استکبار جهانی از صفحه روزگار محو شوند.


گفتنی است، در ابتدای این جلسه مسئولین شبکه بهداشت و درمان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری مامونیه و اداره تبلیغات اسلامی در خصوص مصوبات جلسه قبل  به ارائه گزارش پرداختند و همچنین مقررگردید دستگاههای فرهنگی شهرستان در برنامه ریزی فعالیتهای فرهنگی خود موضوع فرزندآوری و جوانی جمعیت را مد نظر داشته باشند.

کد خبر 1732122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha