هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در سیستان و بلوچستان گرامی داشته می شود

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان گرامی داشته می شود.

حجت الاسلام مهدی پودینه مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت:سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار( آینده خواندنی است) از ۲۳ آبان ماه آغاز می شود.

وی افزود: در همین راستا اجرای برنامه هایی در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان پیش بینی شده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان اضافه کرد: از ظرفیت دیگر دستگاه های اجرایی برای اجرای موثر و بهتر برنامه های هفته کتاب استفاده خواهد شد.

پودینه یادآور شد: توزیع کتاب، پخش تیزر سرود با موضوع کتاب از شبکه استانی هامون از جمله ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: توجه به بخش روستاها و عشایر در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی، معرفی کتاب‌های مفید، تسهیل دسترسی به کتاب و فراهم کردن بسترهای مناسب برای کرسی‌های نقد و بررسی کتاب از جمله موضوعات مورد توجه در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان ادامه داد: تولید سرود با موضوع کتاب و اجرای آن در سطح شهر توسط گروه‌های سرود ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، تولید نمایش‌نامه با موضوع ترویج کتاب و کتابخوانی، به‌روزرسانی کتابخانه‌ها، برگزاری جشن با عنوان «شنبه‌های کتاب مساجد» با حضور نویسندگان، تولید مستند کتابخانه برتر و... از دیگر برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است.

گفتنی است هفته کتاب  در تقویم رسمی کشور، ۲۴ آبان ماه روز کتاب و کتاب‌خوانی است و از این روز تا ۳۰ آبان در سراسر کشور هفته کتاب برگزار می شود.

کد خبر 1732307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha