بازدید سرپرست اداره ارشاد آران و بیدگل از مؤسسه قرآنی«روح الامین وحی» نوش آباد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از مؤسسه فرهنگیِ قرآن و عترت روح الامین وحی شهر نوش آباد در شهرستان آران و بیدگل بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدکل، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از مؤسسه فرهنگیِ قرآن و عترت «روح الامین وحی» شهر نوش آباد در شهرستان آران و بیدگل بازدید کرد.

روح الله قربانی در جمع بانوان قرآنی و علاقه مند به قرآن و عترت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت«روح الامین وحی »شهر نوش آباد از نزدیک به شنیدن صحبت ها، مشکلات و معضلات متولیان قرآنی این مؤسسه نشست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به جایگاه قرآن در جوامع امروزی اظهار کرد: متأسفانه ما به دلایل گوناگونی همچون عدم تخصیص اعتبار لازم، برخوردهای سلیقه ای، ناتوانی در جذب جوانان و نوجوانان واستفاده از ظرفیت های بالقوه، مدیریت های ضعیف و تهاجم فرهنگی و... نتوانستیم آن طور که شایسته و بایسته است فرهنگ قرآنی را اشاعه و نهادینه کنیم.

قربانی با تشکر و قدردانی از زحمات بانیان و متولیان امور قرآنی؛ بر تلاش همه جانبه نهادهای مردمی، دستگاههای اجرائی و عموم مردم در همراهی و مساعدت با این عزیزان تأکید کرد.  

مؤسسه قرآن و عترت روح الامین وحی شهر نوش آباد ویژه بانوان به مدیر مسئولی فاطمه خداداد در شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل فعالیت می کند.

بازدید سرپرست اداره ارشاد آران و بیدگل از مؤسسه قرآنی«روح الامین وحی» نوش آباد

کد خبر 1732336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha