برگزیدگان مسابقه بزرگ کتابخوانی «دوجان» مشخص شدند

مراسم قرعه کشی مسابقه بزرگ کتابخوانی «دوجان» روز سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ با حضور دبیر ستاد ملی جمعیت در محل استودیو کتاب اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

علی اکبر روحی در حاشیه مراسم قرعه کشی مسابقه بزرگ کتابخوانی دوجان که ظهر امروز با حضور دبیر ستاد ملی جمعیت در محل استودیو کتاب اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار گردید در گفتگو با شبستان اظهار کرد: در این مسابقه تعداد ۲۲ هزار ۲۳۶ نفر مشارکت داشتند که از این بین تعداد ۸۰۴ نفر به مرحله قرعه کشی نهایی راه یافتند که در پایان از ۲۰ برگزیده منتخب بعمل خواهد آمد. 

وی بیان کرد: مسابقه ملی کتابخوانی با عنوان «دوجان» از کتاب «دوجان» نوشته زهرا قدیانی از انتشارات جام جم در ایام تابستان ۱۴۰۲ در سطح کشور برگزار می شد.

دبیر برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی دوجان تصریح کرد: «دوجان» بیست روایت خواندنی و متنوع از روزهایی است که بسیاری از بانوان، رویای چشیدن آن را در قلب خود می‌پرورانند.

مدیرعامل مؤسسه شهید روحی در مشهد ادامه داد: روزهای بارداری با همه اضطراب‌ها، سختی‌ها، انتظار، هیجان و گاهی نیز تلخی‌ها باز هم ستودنی و شیرین است؛ اما حلاوت ان را کسانی درک می‌کنند که لحظه لحظه آن را تجربه کرده باشند پس بنابراین اگر برای شما این اتفاق کمی ناخوشایند، ترسناک و پیچیده است، میتوانید با خواندن خاطرات کتاب که توسط زهرا قدیانی، جمع‌آوری و نگاشته شده‌است، کمی از احساس حقیقی این موهبت الهی را دریابید.

گفتنی است، این مسابقه با مشارکت تمام دستگاه های فرهنگی سطح استان برگزارگردید.

پایان پیام/

کد خبر 1732407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha