نمایش فیلم: «متولد غزه» ساخته "هرنان زین" درکنیا

جنبش همبستگی فلسطین در کنیا، با همکاری (کنیا برای فلسطین) و (مرکز عدالت اجتماعی ماتاره)، نمایش فیلم ویژه "متولد غزه" توسط فیلمساز تحسین شده "هرنان زین" را اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جنبش همبستگی فلسطین در کنیا، با همکاری (کنیا برای فلسطین) و (مرکز عدالت اجتماعی ماتاره) مفتخر است که رویداد نمایش فیلم ویژه "متولد غزه" توسط فیلمساز تحسین شده "هرنان زین" را اعلام کند. این مستند قدرتمند قرار است در تاریخ 20آبان 1402، ساعت 11 صبح پخش شود و انعکاس یک تحقیق تامل برانگیز در زندگی یکی از پرآشوب ترین مناطق جهان است.

«متولد غزه» مستندی تکان دهنده است که نگاهی صمیمی به زندگی کودکان متولد و بزرگ شده در نوار غزه، منطقه ای که درگیری و اشغال طولانی مدت را تجربه کرده است، به نمایش می گذارد. این فیلم از دریچه "هرنان زین" تصویری قانع کننده و احساسی از انعطاف پذیری، امید و چالش های پیش روی مردم غزه ارائه می دهد.هدف از این رویداد افزایش آگاهی در مورد مبارزات فلسطینی ها، نقض حقوق بشر و اشغال مداوم غزه است. سازمان دهندگان این برنامه  به تبلیغ پیام صلح، عدالت و همبستگی با مردم فلسطین می پردازند.این رویداد برای عموم آزاد است و از افراد مختلف از هر طبقه‌ای که در ترویج صلح، عدالت و افزایش آگاهی در مورد وضعیت فلسطین علاقه‌مند هستند، استقبال می‌کند. شرکت‌کنندگان تشویق می‌شوند از هشتگ‌های #EndTheOccupation، #PalestineWillBeFree و #GazaHolocaust برای تعامل با این رویداد در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند.

این نمایش فیلم فرصتی برای گفتگوی معنادار، کسب بینش در مورد زندگی ساکنان غزه و نشان دادن همبستگی با مردم فلسطین است.

کد خبر 1732485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha