نمایشگاه عفاف و حجاب در تبریز برپا شد

فعالان عرصه حجاب و عفاف از ۴ کشور جهان و ۱۰ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، رویداد دیگری نیز در حال برگزاری است که به عبارتی می‌توان از آن به اولین و بزرگترین رویداد بین‌المللی حجاب تبریز یاد کرد. در این رویداد فرهنگی ۱۰۰ ویژند(برند) برتر در حوزه مد و لباس حاضر بوده و البسه‌های مرتبط با مقوله حجاب عرضه می‌شود.

بشیری، دبیر اجرایی اولین نمایشگاه بین‌المللی حجاب تبریز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه در کنار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تبریز و با حضور تولیدکنندگان خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه غرفه هایی از کشورهای هندوستان، عراق، افغانستان و عراق و همچنین از 10 استان کشور اعم از مازندارن، لرستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اصفهان، قم، فارس، بوشهر و یزد حضور دارند.  

دبیر اجرایی اولین نمایشگاه بین‌المللی حجاب با بیان اینکه در این نمایشگاه هدف اشاعه فرهنگ حجاب و لباس فاخر ایرانی_اسلامی است، اضافه کرد: تخفیف  زیادی در زمینه فروش البسه حجاب داریم و دو تولیدکننده فاخر ایرانی با ایجاد نذر فرهنگی تمامی محصولات خود را به قیمت تولید و با تخفیف ویژه‌ به عرصه فروش گذاشته‌اند.

بشیری گفت: تمامی حاضرین در این نمایشگاه جزو تولیدکنندگان مطرح کشور هستند. این نمایشگاه در سالن آذربایجان نمایشگاه بین‌المللی تبریز میزبان علاقه‌مندان به البسه حجاب فاخر و اسلامی است.

گفتنی است، اولین و بزرگترین رویداد بین‌المللی حجاب تبریز از ۱۷ تا ۲۱ آبان ماه در سالن آذربایجان میزبان همه علاقه‌مندان خواهد بود.

کد خبر 1732616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha