نظام گفتمانی رسانه متعهد مبتنی بر استکبارستیزی و مقاومت است

نوروزی فر با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: رسانه جایگاه ممتاز و ویژه ای را در عصر کنونی دارد چرا که به نوبه خود نظام گفتمانی رسانه متعهد مبتنی بر استکبارستیزی و مقاومت است.

ابراهیم نوروزی فر با اشاره به اهمیت و نقش جشنواره رسانه ای ابوذر در بسط و روحیه بخشی اصحاب رسانه در عرصه جهاد تبیین به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: رقابت سازنده و اثرگذار رسانه های البرز در قالب هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر بستری از جریان بخشی جهاد تبیین با رویکرد بصیرت افزایی است. 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: رسانه جایگاه ممتاز و ویژه ای را در عصر کنونی دارد چرا که به نوبه خود نظام گفتمانی رسانه متعهد مبتنی بر استکبارستیزی و مقاومت است.

وی با بیان این مطلب که محورهای جشنواره رسانه ای ابوذر با عناوین شاخص و مهم با رویکرد استانی و ملی همچنین ایمانی طرح ریزی شده است بیان کرد: هدف از جشنواره رسانه ای ابوذر تقویت باورهای ایمانی و الهی است از این رو یکی از محورهای این جشنواره موضوع مقاومت، فلسطین و غزه است. 

وی توضیح داد: رسانه و انتخابات، مدیریت شهری، گاز و برق الگوی مصرف صحیح، صنایع دستی و گردشگری ، وقف و رسانه از جمله مختصات مهم در جریان برپایی این دوره از جشنواره است. 

نوروزی فر تصریح کرد: موضوع های جشنواره نیز عبارتند از جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، امید و نشاط آفرینی، غیرت مردان، رسانه و گروه های جهادی همچنین سبک زندگی اسلامی ایران و حجاب زنان در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص قالب های جشنواره ابوذر نیز بیان کرد: گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش تصویری همچنین مستند و پادکست از جمله قالب های این جشنواره محسوب می شوند. 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند به منظور شرکت در این رقابت رسانه ای آثار خود را تا 15 آذرماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند. 

کد خبر 1732680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha