نیاز به مدیریت انقلابی در عرصه‌های مختلف نظام داریم/ مسئولی که در برابر چهار حمله رسانه‌ای دشمن خود را ببازد انقلابی نیست

امام جمعه موقت آبادان بر ضرورت نیاز به مدیریت انقلابی در عرصه‌های مختلف نظام تاکید کرد و گفت: این مدیریت انقلابی در سایه جبهه تکلیف‌ محوران شکل می‌گیرد و مسئول انقلابی باید اهل مقاومت، تکلیف‌محور و ولایت‌محور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آبادان، «حجت الاسلام علی نجیبی» ظهر امروز (جمعه ۱۹ آبان‌ماه) در آئین عبادی سیاسی خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلی ثامن‌الائمه (ع) این شهر برگزار شد، ایجاد درگیری‌ در منطقه را یکی از اهداف مهم دشمنان برای عدم توجه دنیا به مسئله فلسطین دانست و اظهار کرد: خوشبختانه دشمن در این راه ناموفق بود.

خطیب نماز جمعه آبادان افزود: به لطف خدا، مقاومت حماس و مردم مظلوم فلسطین این اتفاق رخ نداد و حماس نیز اجازه پیش دستی را به رژیم صهیونسیتی نداد.

وی تصریح کرد: به لطف خدا و مقاومت مردم فلسطین ضربه جبران ناپذیری به اسرائیل وارد شده است و تصویر پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکستند و همانگونه که ما امروز می‌بینیم در اقصی نقاط جهان مردم با تجمعات و راهپیمایی هایشان خواهان پایان کودک کشی در نوار غزه هستند.

حجت الاسلام نجیبی با بیان اینکه زمانی در کشور برخی آقایان نظر داشتند دنیای فردا، دنیای مذاکره است و موشک جایی ندارد، یاد آور شد: مقام معظم رهبری معتقد هستند دنیای فردا دنیای همه چیز است، چراکه مسئله یمن و فلسطین ثابت کرد که دنیای فردا، دنیای موشک است و لذا بار دیگر اعتقاد رهبر معظم انقلاب برای جهان اسلام به اثبات رسید.

وی به شناخت دشمن از توان نظامی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: اگر این توان نظامی نبود دشمن لحظه‌ای غافل نمی‌شد و به ایران ضربه وارد می‌کرد.

امام جمعه موقت آبادان، تاکید کرد: امروز ایران به واسطه دانشمندانی مانند شهید طهرانی مقدم به لحاظ موشکی از قدرت‌های دنیا به شمار می‌رود.

وی گفت: خوشبختانه امروز ما آنقدر پیشرفت نظامی داشتیم که تسلیحات نظامی را به برخی کشورهای ابرقدرت دنیا صادر می‌کنیم.

حجت الاسلام نجیبی، بر ضرورت نیاز به مدیریت انقلابی در عرصه‌های مختلف نظام تاکید کرد و بیان داشت: این مدیریت انقلابی در سایه جبهه تکلیف‌ محوران شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مسئولی که در برابر چهار حمله رسانه‌ای دشمن خود را ببازد انقلابی نیست، تاکید کرد: مسئول انقلابی باید اهل مقاومت، تکلیف‌محور و ولایت‌محور باشد.

خطیب نماز جمعه آبادان، بیان کرد: شهر ما بیش از ۴ هزار شهید به نظام تقدیم کرده است، باید تعارفات با مسئولان در آن کنار گذاشته شود.

وی بی توجهی به فرمایشات مقام معظم رهبری را عدم التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: مسئول تراز انقلابی باید مردمی، ساده زیست و حامی محرومان باشد و آنان را درک کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1732792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha