جنایات آمریکا و اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین رسوایی دشمنان اسلام را نشان می‌دهد

ماموستا حسینی گفت: مسئله امروز دنیای اسلام سرزمین فلسطین است و جنایاتی که علیه مردم مظلوم فلسطین صورت می‌گیرد، رسوایی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دشمنان دین اسلام را در دنیا آشکار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار کرد: همه ما باید از درگاه پروردگار خواهان زبانی صادق که کلید دروازه بهشت است و شخصیت انسان را در دنیا بلند می‌کند، باشیم.

وی افزود: باید همه ما زبان صادق، سالم، گویا، پاک و ذکر گوی خدا و دور از گناه و غیبت را از خداوند طلب کنیم تا زبانمان با ذکر و یاد خدا مزین باشد.

امام جمعه موقت سنندج یادآور شد: قلبی که سرشار از خشیت الهی باشد سالم و روشن است و درونی نورانی و با ایمان را به انسان هدیه می‌دهد بنابراین باید قلبمان را سرشار از قرآن، توحید، دین و دیانت و خدمت به همنوع را از خداوند طلب کنیم.

ماموستا حسینی اضافه کرد: از خداوند بخواهیم قلوب بندگان را خاشع، نورانی و آرام بدارد و بدنی صبور و سالم را نصیب بندگان بدارد.

وی داشتن همسر و همنشین صالح و یاور را نیز از مواردی خواند که باید از درگاه خداوند آنرا طلب کنیم.

امام جمعه موقت سنندج اضافه کرد: زبان صادق، صبور بودن، داشتن همسر سالم و قلب نورانی در هر بنده‌ای وجود داشته باشد انسانی خوشبخت خواهد بود که از نعمات الهی برخوردار شده است.

وی به ظلم و رسوایی اسراییل، آمریکا، انگلیس پرداخت و گفت: دشمنی این دولت‌ها فلسطین و غزه را در تنگنا قرار داده و امروز شاهد کشتار کودکان، زنان و مردان زیادی در سرزمین غزه هستیم و باید از خداوند بخواهیم که همه دشمنان را نابود کند.

ماموستا حسینی از نمازگزاران و مردم خواست تا جاییکه می‌توانند برای مسلمانان غزه کمک بفرستند و حامی و پشتیبان آنها باشند.

امام جمعه موقت سنندج از شهرداری سنندج برای تعمیر و مرمت حاشیه شهر تقدیر و تصریح کرد: افتتاح پارک بانوان در محله حاشیه شهر سنندج نیز در عصر جمعه بیانگر خدمتگزاری مسئولان به مردم است.

کد خبر 1732805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha