قهرمان هلندی کینگ بوکسینگ جهان با مردم غزه اعلام همبستگی کرد

قهرمان هلندی کینگ بوکسینگ سنگین وزن جهان با ملت فلسطین به ویژه غزه اعلام همبستگی اعلام کرد و گفت: بیایید برای جهانی در صلح دعا کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، «ریکو ورهوفن» بوکسور، ورزشکار هنرهای رزمی ترکیب و کاراته کا وقهرمان هلندی کینگ بوکسینگ سنگین وزن جهان، به دلیل ادامه بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی، همبستگی خود را با ملت فلسطین به ویژه غزه اعلام کرد.

ورهوفن پس از پیروزی در مقابل «طارق اوسارو» کینگ بوکسینگ کار نیجریه‌ای در مسابقه دفاع از عنوان قهرمانی جهان در تورنمت گلوری کولیژن 6، خطاب به حاضران گفت: به امید خدا و دعاء برای صلح در جهان.

این بوکسور 34 ساله سخنان خود را با صحبت درباره جنگ در نوار غزه آغاز کرد و گفت: قبل از جشن گرفتن، اتفاقات دیوانه کننده‌ای امروز در جهان رخ می دهد.

وی افزود: بیایید لحظه به وضعیت غزه فکر کنیم. امیدوار باشیم و به وحدت و صلح در جهان دعوت کنیم.

ریکو ورهوفن، در صفحه اینستاگرام خود ماه گذشته نوشته بود که قلب من درد می کند، صادقانه بگویم، وقتی به وضعیت ناراحت کننده در غزه فکر می کنم، عصبانی می شوم. این مسئله بی نهایت ناامید کننده است که استانداردهای دوگانه که خشم بیشتری را در سراسر جهان برمی انگیزد، می خوانی و می شنوی. مردم بی گناه بیشترین رنج را در این جنگ می بینند.

وی می گوید:  بیایید بایکدیگر دورهم جمع شویم و برای آینده‌ای بهتر کار کنیم، جایی که رحمت و عدالت همیشه سازگار باشد. از صلح دفاع کنیم و به خشونت نه بگوییم.

ریکو ورهوفن موفق شد برای یازدهمین بار متوالی از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و رقیب خود اوساروی را با اجماع آرای داوران شکست دهد. وی از سال 2021 میلادی تاکنون در 22 مبارزه شکست نخورده است.

کد خبر 1732808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha