ضرورت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برای نسل جوان بالاخص در هفته بسیج

سردار کرمی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی در هفته بسیج تأثیر بسزائی در تقویت بنیان‌های اعتقادی و اتحاد جامعه و افزایش روحیه و انگیزه بسیجیان دارد، گفت: این برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و محل و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می شود.

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به برنامه‌های هفته بسیج در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در همین راستا ۱۶۵ عنوان در قالب ۳۴۵۲ برنامه در سطح استان و پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد اجرا می‌شود.

وی با یادآوری اینکه در هشت سال دفاع مقدس، بسیج به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب تشکیل شد، گفت: خدمات ارزنده بسیج از ابتدای انقلاب بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و این نهاد مقدس و مردمی با ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره پشتیبان بسیار قوی برای نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوادث، مسائل و بحران ها بوده و هست.  

سردار کرمی اضافه کرد: پس از صدور فرمان تشکیل بسیج، مردم به فرمان امام راحل لبیک گفته و عازم جبهه‌های جنگ شدند و در دفاع از کشور از جان خود گذشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با یادآوری اینکه پس از هشت سال دفاع مقدس، نیز بسیج همواره در صحنه بود و وارد بحث سازندگی شد، خاطرنشان کرد: بسیج از هیچ مجاهدت و ایثاری برای خدمت به مردم دریغ نکرده است و امروز هم یاریگر نظام می‌باشد.

وی به برنامه‌های پیش بینی شده در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در این هفته بسیجیان با امام جمعه و استاندار زنجان دیدار خواهند داشت همچنین نمایش اقتدار بسیج با حضور ۱۶ هزار بسیجی در شهرستان‌ها را شاهد خواهیم بود.

سردار کرمی از افتتاح پروژه‌های عمرانی و مسکن محرومان در هفته بسیج خبر داد و یادآور شد: رزمایش جهادگران فاطمی با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در طول هفته بسیج در مناطق محروم برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه برنامه‌های فرهنگی در ایام هفته بسیج تأثیر بسزائی در تقویت بنیان‌های اعتقادی و اتحاد جامعه و افزایش روحیه و انگیزه بسیجیان دارد، ادامه داد: این برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و محل و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می شود.

کد خبر 1732954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha