سلامت انتخابات و اصل بی طرفی در دستور کار هیات اجرایی و مجریان انتخابات است

یزدان افشاری پور گفت: سلامت انتخابات و اصل بی طرفی در دستور کار مجریان انتخابات می‌باشد و به مردم اطمینان می دهیم که به فضل خدای متعال انتخابات سالم و به دور از حاشیه در شهرستان عنبرآباد را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یزدان افشاری پور در همایش دهیاران شهرستان عنبرآباد، ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب، گفت: این رژیم جعلی تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر از مردم بی‌گناه غزه را به شهادت رسانده است.

فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه فضای جامعه به سمت انتخاباتی شدن می رود، ابراز کرد: همه باید آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور را داشته باشند.

وی با تاکید بر این که باید هم سخنان حضرت آقا را شنید و هم عمل کرد، افزود: در نظر گرفتن چهار اصل مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات از بیانات رهبر معظم انقلاب می‌باشد که باید مد نظر همگان قرار گیرد.

افشاری پور فرمانداری، بخشداری و دهیاری ها را یک مجموعه بهم پیوسته دانست و خاطرنشان کرد: اگر خدمت گذار بی منت و صادق باشیم آنگاه زمینه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای را فراهم می کنیم.

فرماندار عنبرآباد تاکید کرد: سلامت انتخابات و اصل بی طرفی در دستور کار مجریان انتخابات می‌باشد و به مردم اطمینان می دهیم که به فضل خدای متعال انتخابات سالم و به دور از حاشیه در شهرستان عنبرآباد را برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: عملی که از ما سر می زند برای رضای خدا و خدمت به مردم باید باشد و قطعا خدمت بی منت تاثیر گذار خواهد بود.

افشاری پور با بیان اینکه یکی از مصوبات شورای فرهنگی عمومی شهرستان بحث تشکیل هسته فرهنگی و اجتماعی در روستاها می‌باشد، عنوان کرد: با تشکیل هسته فرهنگی از موازی کاری جلوگیری می کنیم و این هسته در تمام حوزه ها فعالیت خواهد کرد.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به سفر معاون قوه قضائیه به شهرستان عنبرآباد، ابراز کرد: در این سفر ایشان دستور قاطع و ویژه برای صدور سند مالکیت صادر کردند و باید مردم از این فرصت پیش آمده استفاده کنند و هر چه سریعتر نسبت به دریافت سند مالکیت واحد های مسکونی و اراضی کشاورزی اقدام کنند.

وی گفت: دهیاران با بیان عملکرد خدمات نظام را به اطلاع مردم برسانند تا یک امیدواری در بین مردم ایجاد شود.

کد خبر 1732996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha