۳۸ حسینیه شهید با محوریت برنامه‌های قرآنی در استان زنجان فعالیت می‌کنند

سلامت از فعالیت ۳۸ حسینیه شهید با محوریت برنامه‌های قرآنی در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: این حسینیه‌ها با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت توسط والدین و همسران شهدا فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محمدکاظم سلامت، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در بازدید از حسینیه‌های شهید، بیلبوردها، تابلوها و یادمان‌های استان اظهار کرد: فعالیت حسینیه‌ها در محورهای تلاوت، حفظ و تفسیر قرآن و ادعیه است که همواره در طول سال ویژه برنامه‌های مختلف ‌مناسبتی اجرا می شود.

وی ادامه داد: اجرای برنامه های آموزشی، برگزاری مجالس جشن و عزاداری، برگزاری یادواره‌ها، محافل قرآنی، کمک به نیازمندان به ویژه در امور ازدواج و غیره از دیگر محورهای فعالیت این حسینیه ها است.

سلامت با یادآوری اینکه مدیریت حسینیه شهدا توسط والدین شهدا به ویژه مادران، همسران و خواهران آنها است، تصریح کرد: حسینیه‌های شهدا به عنوان مرکز فرهنگی تحت نظر اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در منزل شهدا دایر شده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خاطرنشان کرد: حسینیه های شهدا بستر و زمینه انتقال رشادت‌ها و سبک زندگی شهدا و ایثارگران استان را برای عموم مردم فراهم می کند و یاد و خاطره آنان را زنده نگه می دارند.

ادی احترام به مقام ظهدا، بازدید از فعالیت حسینیه شهدا، بیلبوردها و یادمان های شهدا از دیگر برنامه های بازدید رئیس اداره امور قرآنی و حسینیه‌های شهید و رئیس اداره تبلیغات و نمایشگاه‌های ستاد مرکز در سفر به استان زنجان بود.

کد خبر 1733019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha