اجرای گروه های سرود کانون های مساجد در پاتوق «دهه هشتادی‌ها»

پاتوق «دهه هشتادی‌ها» در غرفه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی مجری و میزبان گروه های سرود کودک و نوجوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، غرفه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در بخش های مختلف از جمله پاتوق دهه هشتادی ها دایر شده و با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری، از جمله اجرای سرودهای انقلابی و حماسی در موضوعات مختلف آئینی، فرهنگی و هنری میزبان بازدیدکنندگان از جمله کودکان و نوجوانان می باشد.

 گروه های سرود دختران و پسران کانون فرهنگی هنری شهید اجاقی مسجد امیرالمومنین(ع)، کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) طی روزهای گذشته به اجرای برنامه با موضوع امام رضا(ع)، امام حسین(ع)، کتاب و کتابخوانی، غزه و ایران عزیز پرداختند که با استقبال پرشور بازدیدکنندگان همراه بود.

بنابراین گزارش، کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس به عنوان اولین کانون تخصصی دختران دهه هشتادی و مجری برنامه های پاتوق «دهه هشتادی ها» در دو رده سنی کودکان و نوجوانان به شکل ویژه در دو نوبت صبح و عصر به اجرای سرود در موضوعات مختلف دینی وآیینی می پردازد.

کد خبر 1733021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha