حضور جوانان در برنامه‌های فرهنگی به رونق مساجد کمک می‌کند

حیدری بابیان اینکه مساجد پاتوق و جایگاه نوجوانان و جوانان است گفت: حضور جوانان در برنامه های فرهنگی و هنری به رونق مساجد کمک می کند.

علی اصغر حیدری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: کانون های مساجد با برگزاری فعالیت های متنوع فرهنگی هنری به پاتوق نوجوانان و جوانان تبدیل شده است.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: این کانون هرساله با برگزاری فعالیت ها و کلاس های متنوع توانسته است جوانان زیادی را جذب مسجد کند.
وی بابیان اینکه ۲۳۷ نفر از نوجوانان و جوانان شهربن عضو کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی هستند افزود: برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم، طرح ملی اوقات فراغت و برگزاری محافل انس با قرآن از برنامه‌های است که با حضور جوانان عضو کانون برگزار می شود.
حیدری بابیان اینکه مساجد پاتوق و جایگاه نوجوانان و جوانان است گفت: حضور جوانان در برنامه های فرهنگی و هنری به رونق مساجد کمک می کند.
مدیرکانون مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهربن ادامه داد: برگزاری عصر شعر در موضوعات مختلف در طول سال، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، حضور در منزل خانواده های معظم شهدا، برگزاری کلاس های آموزشی مورد دلخواه اعضای کانون از دیگر برنامه ها و فعالیت های این کانون است.
وی توزیع بسته های معیشتی را از دیگر برنامه های مستمر کانون شهید علم الهدی عنوان کرد و گفت: توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی بین خانواده های عزتمند با همکاری ستاد استان و برنامه تلویزیونی سمت خدا از دیگر فعالیت های این کانون است.
کد خبر 1733246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha