۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد اهدا می‌شود

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تجلیل از سه نفر کتابدار این استان، گفت: ۵۰۰ جلد کتاب نیز از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه‌های مساجد اهدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (۲۳ آبان ماه) با معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت و گو کرد.

«کریم لایقی اصل» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به اینکه مساجد به لحاظ جغرافیایی در مناطق مختلف قرار گرفته‌اند، می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق میزان شور و اشتیاق افراد را به مطالعه و همچنین افزایش آگاهی مردم در دستور کار قرار داد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چون مساجد مردمی‌ترین پایگاه برای امورات فرهنگی مردم هستند، همه سنین قادر به استفاده از فرصت مطالعه در مساجد خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: مساجد همگام با دستگاه‌های فرهنگی در راستای افزایش میزان توجه به مطالعه و فرهنگ کتابخوانی ‌گام های موثری را برمی‌دارد.

لایقی اصل با اشاره به نشست خود با معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ۵۰۰ جلد کتاب از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد به کتابخانه‌های مساجد استان اهدا می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نشست با معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان مقرر شد سه نفر از کتابداران کتابخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان مورد تجلیل قرار گیرند.

کد خبر 1733512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha