اردوی راهیان پیشرفت برای اصحاب رسانه تدارک دیده شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: اردوی راهیان پیشرفت برای اصحاب رسانه سراسر کشور تهیه و تدارک دیده شده که این اردو برای خبرنگاران استان هم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مرادعلی پیوند عصر امروز در نشست پشتیبانی برگزاری جشنواره ابوذر و سفر راهیان پیشرفت افزود: این اردو برای ۱۲۰ نفر از خبرنگاران استان برنامه‌ریزی شده است.
وی اظهار داشت: اردوی پیشرفت برای کرمان و مشهد برنامه‌ریزی شده و اصحاب رسانه استان در سفر به کرمان علاوه بر زیارت مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از واحدها و شرکت‌های بزرگ صنعتی و تولیدی استان کرمان بازدید خواهند کرد.
پیوند عنوان کرد در ادامه اردوی راهیان پیشرفت خبرنگاران به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و علاوه بر زیارت حرم مطهر حضرت رضا(ع) از واحدهای بزرگ استان خراسان رضوی بازدید می کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یادآور شد: این اردو با هدف آشنایی خبرنگاران با پیشرفت‌های بزرگ کشور و همچنین آشنایی با توان و تخصص جوانان ایرانی برگزار می‌شود.
پیوند در ادامه به برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اشاره و عنوان کرد: این جشنواره مدلی از خبرنگاران مومنانه را ارائه خواهد داد که با مشارکت بسیج رسانه و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
وی خبرنگاران را به انتشار اخبار امیدآفرینی تشویق کرد و گفت: امیدآفرینی از طریق اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم محقق می‌شود.
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد هم  گفت: پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هفته بسیج رونمایی می‌شود و تا ۱۵ دی ماه آثار خبرنگاران جمع آوری و داوری می‌شود.
فخرالدین رضایی عنوان کرد: مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر در دهه فجر برگزار می‌شود.

کد خبر 1733534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha