کشورهای اسلامی باید اقدام حقوقی مشترکی علیه رژیم صهیونیستی انجام دهند

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: رژیم صهیونیستی در طول ده‌ها سال گذشته یاد گرفته و عادت کرده با حمایت‌های بی‌حد و مرز آمریکا همیشه از محاکمه شدن فرار کند.

ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: سازمان‌های به اصطلاح مدافع حقوق بشر در حال ثبت و ضبط جنایاتی هستند که در غزه در حال وقوع است ولی فقط در حد ثبت و ضبط وقایع است و هیچ‌گونه محاکمه‌ای در این خصوص انجام نمی‌دهند و اگر هم محاکمه‌ای در کار است این محاکمه برای ضعفاست نه افراد قدرتمند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در طول ده‌ها سال گذشته یاد گرفته و عادت کرده از مجازات فرار کند. جنایات ثبت و ضبط شده‌اند ولی به خاطر حمایت‌های بی‌حد و مرز آمریکا و سران غربی از رژیم صهیونیستی، این رژیم همیشه از محاکمه شدن فرار کرده است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران تأکید کرد: اگر ما واقعاً می‌خواهیم کاری انجام دهیم باید افراد حقیقی و حقوقی وارد صحنه شوند و از طرق حقوقی این جنایات ثبت شده را پیگیری کنند. به عنوان مثال اگر اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس اسلامی بتوانند یک بیانیه مشترک و اقدام حقوقی مشترک را در این زمینه پیگیری کنند آن وقت می‌توان امیدوار بود که رژیم صهیونیستی را مورد مجازات قرار دهیم.

ابوشریف گفت: اما بدون چنین اقدامی و حمایتی هیچ گاه نمی‌توان رژیم صهیونیستی را مجازات کرد.

کد خبر 1733591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha