لزوم تلاش برای به حداقل رسیدن دغدغه‌های سالمندان در جهرم

حجت الاسلام مدبر گفت: باید دغدغه های سالمندی به حداقل رسیده و  امکانات مناسب جهت افرادی که عمری با تلاش و زحمت هم اکنون پای در سنین سالمندی گذاشته اند فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر، در دیدار هیئت مدیره کانون سالمندان جهرم، گفت: با توجه به رشد جمعیت سالمند به خصوص در سال‌های آینده باید تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی در جهت این مهم حرکت کنند.

امام جمعه جهرم افزود: باید دغدغه های سالمندی به حداقل رسیده و  امکانات مناسب جهت افرادی که عمری با تلاش و زحمت هم اکنون پای در سنین سالمندی گذاشته اند فراهم شود.

حجت الاسلام مدبر نقش خیران را در تحقق این امر ضروری دانست و اظهار داشت: خیران می توانند با همت همیشگی خود نقش مهمی در کاهش و رفع مشکلات سالمندان داشته باشند.

در این دیدار ذوالقدری، رییس هیئت مدیره کانون سالمندان جهرم، گزارشی از عملکرد این کانون ارائه داد و گفت: کانون سالمندان جهرم به حدود ۷۰۰ نفر از سالمندان در حوزه های ِآموزشی، ورزشی، پزشکی و فیزیوتراپی،روانشناسی، فرهنگی و موارد متنوع دیگر خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: لازمه استمرار این مهم ایجاد شرایط امن و مناسب و تسهیل تردد سالمندان به خصوص در ساختمان مورد استفاده به وسیله آسانسور است که امید است با همت مسئولین و خیرین بزرگوار این مشکلات رفع شود.
 

کد خبر 1733618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha