کمک به بازسازی عتبات عالیات بهترین سرمایه‌گذاری معنوی است

قناعت گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات بهترین سرمایه‌گذاری معنوی و تجارت پرسود در راه خدا و مکتب اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز (۲۴ آبان) در همایش ملی نشان ارادت که با حضور رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، مهمانانی از کشور عراق و جمعی از خیران در فرهنگسرای بیرجند برگزار شد اظهار کرد: شهادت فی سبیل الله و از جان و مال بخشیدن در راه خدا از جمله سرمایه‌گذاری‌هایی است که سود اخروی غیرقابل شمارشی دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هر اقدامی که در جهت اشاعه فرهنگ ناب اسلام باشد تجارت الهی است گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، شهدا با شهادتشان سعادت ابدی را برای خود رقم زدند و انسان‌هایی که از مال خود در راه خدا و مکتب اهل بیت (ع) می‌گذرند بالاترین سود را نصیب خود می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به اهل بیت(ع) توفیق خاص و بزرگی است، تأکید کرد: کمک به بازسازی عتبات عالیات بهترین سرمایه‌گذاری معنوی و اخروی است.

خراسان جنوبی در بازسازی اعتاب مقدسه پیشتاز است

موسی جوینده- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی در این مراسم بیان کرد: صحن امام محمدباقر (ع) یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی در حال ساخت در شهر کاظمین در جوار مرقد مطهر امام کاظم (ع) و امام جواد (ع) است است که به استان خراسان جنوبی، رضوی، خراسان شمالی، قم، اصفهان و فارس واگذار شد و دبیرخانه آن در استان ما قرار دارد.

وی با قدردانی از همه مسئولان و خیرانی که برای اجرای این طرح ستاد را همراهی کردند، افزود: طرح ساخت این صحن برای سه سال پیش‌بینی شده و تاکنون بیش از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم خراسان جنوبی با وجود همه مشکلات معیشتی و درآمدی در بازسازی اعتاب مقدسه در کشور پیشتاز هستند.

حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری- مدرس حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم گفت: خادمی برای اهل بیت (ع) کارمندی برای خدا و اهل بیت (ع) است و هیچ محدودیت سنی، جسمی و جنسیتی ندارد.

وی ادامه داد: خدمت به اهل بیت (ع) سرمایه‌گذاری آگاهانه است و این خدمتی مجاهدانه است.

گفتنی است در این همایش ملی کمک‌های خیران برای مشارکت در ساخت صحن امام محمد باقر (ع) در شهر کاظمین جمع‌آوری شد. همچنین سه مهمان ویژه کشور عراق شامل شیخ عمادالکاظمی معاون تولیت آستان مقدس امامین جوادین (ع) رضایی نسب رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهر مقدس کاظمین و سید عباس موکب دار منتخب عراقی در این همایش تجلیل شدند.

کد خبر 1733634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha