طرح آتش بس موقت از سوی رژیم صهیونسیتی برای فریب افکار عمومی است

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: رژیم صهیونیستی با توجه به ارتش و شرایط خاص توان درگیری طولانی‌ مدت را ندارد و طرح آتش بس چند روزه در واقع یک نوع خیمه شب بازی برای فریب و کاستن از خشم افکار عمومی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۲۶ آبان ماه) حجت الاسلام اکبر افشارمنش در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: پنجم جمادی الأولی سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار است.

امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه حضرت زینب (س) از زن‌ های نمونه و بزرگ تاریخ است، ابراز کرد: عظمتی که آن حضرت در بین ملت‌های اسلامی دارد به دلیل حرکت او براساس تکلیف الهی است هر کس چنین عمل کند ولو دختر علی (ع) نباشد عظمت پیدا می‌کند.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت زینب (س)، بیان کرد: معرفت و آگاهی نسبت‌ به زمان خود قبل‌ از حرکت به کربلا در حالی‌که بزرگانی مثل ابن‌ عباس و ابن‌ جعفر شک داشتند چه‌ کار کنند اما حضرت زینب (س) امام خود را رها نکرد، در یک موقعیت حساس نایب خاص امام زمان خود بود، پرستار خوبی در واقعه کربلا بود، اسوه صبر و استقامت بود.

حجت الاسلام افشارمنش ادامه داد: ایستادگی در برابر ظلم و ستم، تربیت فرزندان دو فرزند ایشان در کربلا به شهادت رسیدند، مدیریت بحران، انقلابی شایسته ای با حفظ حجاب و پاکدامنی بود.

خطیب جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه قریب ۴۰ روز از فاجعه غزه می‌گذرد، اظهار کرد: در این فاجعه‌ بسیار غمبار بیش‌از چند بمب اتم بمب در مقابل چشم جهانیان  بر سر مردم مظلوم غزه فرو ریختند.

وی عنوان کرد: اگر در این جنگ فلسطینی‌ها آسیب دیدند آن‌ها هم ضربه مهلک و جبران‌ناپذیری خوردند ۵۰۰ هزار نفر صهیونیست شهرک‌نشین شهرک‌ها را ترک کردند و گفتند دیگر برنمی‌گردیم این مناطق جای زندگی نیست وعده قرآن این است که این رژیم سرانجامی جزء ذلت و سقوط ندارد، این وعده خداست دیر و زود دارد اما محقق خواهد شد.

حجت الاسلام افشارمنش خاطرنشان کرد: تحلیل مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از جنگ غزه این است که ان‌شاءالله پیروزی نه‌ چندان دور برای فلسطین و مردم خواهد بود.

امام جمعه رودبار جنوب تاکید کرد: در خط مقدم این جنایت در حق مردم مظلوم غزه، رژیم سفاک و جلاد صهیونیستی است و دست آمریکا آغشته به خون کودکان بیماران و زنان مظلوم غزه آلوده است و اگر کمک های انگلیس، فرانسه و آلمان نبود این رژیم دوامی نداشت.

وی اضافه کرد: در اکثر کشورها از جمله آمریکا، انگلیس و آلمان تظاهرات علیه صهیونیست‌ها برگزار شد به‌ طوری‌ که وزیر خارجه اسرائیل می‌گوید فشار افکار عمومی کار را برای صهیونیست‌ها خیلی سخت کرده اگر به اهداف مان نرسیم پنجره دیپلماسی نیز بسته خواهد شد.

حجت الاسلام افشارمنش عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با توجه به ارتش و شرایط خاص توان درگیری طولانی‌ مدت را ندارد و طرح آتش بس چند روزه در واقع یک نوع خیمه شب بازی برای فریب و کاستن از خشم افکار عمومی است.

خطیب جمعه رودبار جنوب با اشاره به این که شکست اطلاعاتی دیگری برای رژیم صهیونیستی رقم خورد، ابراز کرد: آنها از مدت‌ها قبل اعلام کرده بودند بیمارستان الشفاء ستاد جنگ حماس است اما بعد از تصرف آنجا نه خبری از اسیری بود نه حماس و این رسوایی دیگری برای این رژیم است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، خاطرنشان کرد: بسیج یکی از یادگارهای گران‌سنگ حضرت امام (ره) است، بسیج با ۶ واژه مترادف و با ۵ واژه بیگانه است این واژگان خطوط اصلی بسیج هستند.

حجت الاسلام افشارمنش افزود: اولین واژه‌ای که بسیج با آن عجین شده حضور است، بسیجی در همه صحنه‌ها اعم از نماز جمعه انتخابات جنگ و سازندگی و غیره حاضر است.

امام جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: دومین واژه‌ای که بسیج با آن عجین شده بصیرت است، بسیجی که بصیرت ندارد هر چند نامش بسیجی است اما در اردوگاه دشمن خدمت می‌کند، سومین ویژگی که بسیج با آن عجین شده، شهادت است و بسیجی با افتخار به استقبال شهادت می‌رود چرا که بسیجیان یاران فداکار سیدالشهدا (ع) هستند.

وی چهارمین ویژگی بسیج را فداکاری دانست و ادامه داد: پنجمین ویژگی بسیج آمادگی است، بسیجیان با استکباری طرف هستند که آرام نمی‌گیرد مگر این‌ که ایران را به استحاله بکشاند.

حجت الاسلام افشارمنش بیان کرد: ششمین ویژگی ولایتمداری و آخرین واژه مترادف بسیج است یعنی این‌ که بسیجی می‌گوید من فقط یک فرمانده دارم و آن فقط آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

خطیب جمعه رودبار جنوب تاکید کرد: بسیج با واژگان خستگی، نفوذ بیگانه، تفرقه، یأس و ناامیدی و فتنه بیگانه است.

وی با اشاره به چشم‌انداز انتخابات مجلس دوازدهم، گفت: اولین تصویری که دورنمای یک انتخابات پرشور را در ذهن مردم ترسیم می‌کند، رقم داوطلبانی است که برای رقابت ثبت‌نام می‌کنند با این معیار انتخابات عادی صاحب یک نصاب چشمگیر است.

حجت الاسلام افشارمنش خاطرنشان کرد: تعداد داوطلبان این دوره بالاترین عدد در بین تمام ادوار انتخابات مجلس است و این یعنی ایران قوی با مشارکت بالای مردم رقم می‌خورد.

امام جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت از ارکان یک انتخابات مطلوب از نظر مقام معظم رهبری است که متولیان امر باید به آن توجه داشته باشند.

کد خبر 1733961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha