انگلیس شریک پشت صحنه اسرائیل در اتفاقات غزه است

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به دست های پشت پرده جنایات اسرائیل و آمریکا در فلسطین گفت: انگلیس شریک پشت صحنه اسرائیل در اتفاقات غزه است که در صدور قطعنامه سازمان ملل مشخص شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید ابوالحسن مهدوی» در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان به اتفاقات بین المللی و صدور قطعنامه سازمان ملل اشاره کرد و اظهارداشت: سازمان ملل در پی فشار افکار عمومی و ملت های دنیا جلسه برای این موضوع برگزار و قطعنامه صادر کرد.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: انگلیس در صدور این قطعنامه نقش حمایتی خود را برای اسرائیل و آمریکا را نشان داد که چگونه با آنان همراه است.

وی با اشاره به به دست های پشت پرده جنایات اسرائیل و آمریکا در فلسطین، خاطرنشان کرد: انگلیس مثل گذشته با روحیه روباه صفتی از سران ظلم حمایت می کنند و این بار پشت صحنه و در همکاری با آمریکا خود را پنهان می کند.

آیت الله مهدوی تاکیدکرد: انگلیس شریک پشت صحنه اسرائیل در اتفاقات غزه است که در صدور قطعنامه سازمان ملل مشخص شد و این همراهی ها ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ملت فلسطین در این شرایط سخت تقوا پیشه کرده اند، تصریح کرد: به لطف حضرت حق پیروزی به مسلمانان خواهد رسید و همانطور که ادعای کذب آن ها در خصوص بیمارستان فلسطین روشن شد که این مرکز درمانی محل اجتماع نیروهای حماس نبوده و تنها کار درمانی انجام می داده است.

امام جمعه موقت اصفهان به راهپیمایی مردمی روز شنبه اشاره کرد و گفت: مردم با حضور خود در این صحنه از فلسطین اشتغالی حمایت خواهند کرد تا اسرائیل و آمریکا مجبور به عقب نشینی بشوند.

وی به روز پرستار اشاره کرد و گفت: این قشر در رشرایط سخت خدمت رسانی می کنند که اجر و پاداش عظیم به آن ها باید این خدمات ارزشمند خواهد رسید.

آیت الله مهدوی از مسئولان خواست تا نست به حقوق و مزایای این قشر توجه داشته باشند و از آنان به دلیل شرایط سخت کاری حمایت کنند.

وی شخصیت حضرت زینب(س) را الگوی کامل از پرستاری و صبر و بردرباری در شرایط سخت معرفی کرد و اذعان داشت: ایشان با وجود سختی های کربلا اما دست از حجاب خود نکشید و همواره با صبر و استقامت تقوا پیشه کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: زنان جامعه ما نیز این شخصیت بزرگ را الگوی رفتاری خود قرار دهند و همواره صبر و بردباری پیشه کنند.

وی به روز حماسه و ایثار اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: این روز سهم بزرگی در تاریخ ایران داشت که مردمی از این دیار چگونه برای حفظ نظام و انقلاب پای صحنه هستند.

آیت الله مهدوی توجه به هویت دینی و انقلابی مردم اصفهان و شناخت آن را مهم دانست و تصریح کرد: مسئولان در رفع نیازهای این منطقه با وجود نقش آفرینی های دوران انقلاب اسلامی و پس از آن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی به هفته بسیج اشاره کرد و بر لزوم تقویت باورها و مولفه های یک شخص بسیجی تاکید کرد.

کد خبر 1733986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha