مسئولان برای تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور تلاش کنند

حجت الاسلام نکونام به سفر روز گذشته رئیس جمهور به استان اشاره و گفت: این سفر مانند سفر قبلی برکات بسیاری داشت و موارد قابل توجهی به تصویب رسید که باید برای تحقق آن ها تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۶ آبان) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت و افزود: این بانوی بزرگوار دارای ابعاد شخصیتی والایی بودند که باید در این ابعاد تأمل کرده و رفتارهای ایشان را تجزیه و تحلیل کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضرت زینب(س) با تمام وجود و تحمل سختی ها از بازماندگان واقعه کربلا پرستاری می کرد، گفت: حریت، شهامت، شجاعت، صبر و ایمان این بانو برای همگان الگو است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه صهیونیست های غاصب به خیال خام خود درصدد نابودی مقاومت هستند، اظهار کرد: مقاومت بر پایه حق شکل گرفته و در برابر ظالمان ایستادگی می کند و وعده الهی پیروزی مظلوم بر ظالم است.

حجت‌الاسلام نکونام پرستاری را از عرصه‌های مهم بهشت آفرین خواند و تصریح کرد: پرستاری همواره با روحیه جهادی و ایمانی عجین است و پرستاران همیشه در امر کاستن آلام بیماران متعهد هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به سفر روز گذشته رئیس جمهور به استان اشاره و خاطرنشان کرد: این سفر مانند سفر قبلی برکات بسیاری داشت و موارد قابل توجهی به تصویب رسید که باید برای تحقق آن ها تلاش کرد.

کد خبر 1734002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha