هویت واقعی رژیم صهیونیستی برای جهان مشخص شد

حجت الاسلام موسوی، گفت: حماس در طوفان‌الاقصی حجت را بر جهان اسلام تمام کرد، رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و آبروی آن را برد و هویت واقعی این رژیم را به جهان نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، در تجمع بزرگ مردم انقلابی شهرستان اندیمشک در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه اظهار کرد: در حال حاضر رژیم صهیونیستی جنایات وصف‌ناشدنی انجام می‌دهد و شاهد سکوت ابرجنایتکاران هستیم که دست آنها را باز گذاشته‌اند.

امام جمعه اندیمشک، با بیان اینکه قرآن یک ادبیات خاص دارد افزود: ادبیات قرآن که سخن خداوند متعال است، با سخنان سیاستمداران دروغگو تفاوت دارد چرا که سیاستمداران به دیگران دروغ می‌گویند و مانند رعد و برق‌های بی‌باران هستند.

وی با اشاره به اینکه خداوند سبحان مؤمنان را به مقاومت و ایستادگی دعوت می‌کند تصریح کرد: ادبیات خداوند این است که دل انسان‌های مؤمن را قرص و محکم و آنها در صحنه نگه دارد.

حجت‌الاسلام موسوی، عنوان کرد: خداوند متعال به مؤمنان وعده داده و بیان کرده که نهراسید زیرا من با شما هستم ولی باید در میدان حاضر شوید تا دست خدا را ببینید.

وی بیان کرد: در قرآن کریم حقیقت یهود به زیبایی بیان و به عنوان بسیار قوم ترسو، بزدل از مرگ گریزان و هراسانی معرفی شده‌اند.

امام جمعه اندیمشک، ادامه داد: حماس در طوفان‌الاقصی حجت را بر جهان اسلام تمام کرد، رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و آبروی آن را برد و هویت واقعی این رژیم را به جهان نشان داد.

قرائت قطعنامه، سردادن شعار علیه رژیم صهیونیستی و شعرخوانی در وصف مظلومیت مردم غزه، از دیگر بخش‌های این مراسم بودند.

کد خبر 1734203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha