معنویت مهمترین عامل پیروزی رزمندگان حماس در مقابل اسرائیل است

سردار کریمی گفت: معنویت از جمله مهمترین عوامل پیروزی رزمندگان حماس در مبارزه با اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی روز شنبه (۲۷ آبان) در تجمع مردم اراک در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که در پیاده راه امیر کبیر اراک برگزار شد، گفت: کودک‌کشی، جنایت و نسل‌کشی صهیونیست ها نشان از درماندگی و ضعف آنها است و امروز شاهد انزجار و خیزش دنیای اسلام و جهان در برابر این جنایات هستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، افزود: حادثه غزه و به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی تمام دنیای اسلام و جهان را در برابر جهان کفر قرار داده و ماهیت اصلی این رژیم برای همگان روشن و آشکار شده ‌است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند؛ ما اکنون به قله نزدیک شده‌ایم، خاطر نشان کرد: امروز نشانه‌های آن با قرار گرفتن دنیای اسلام در برابر جهان کفر مشخص شده‌ است.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه برخی جنگ علیه اسرائیل را غیر ممکن می‌دانستند و بسیاری از کشورهای عربی به خود اجازه نمی‌دادند که به رژیم صهیونیستی چپ نگاه کنند، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی و مجاهدت رزمندگان حماس به همگان نشان داد که جنگ با اسرائیل ممکن است و این رژیم جعلی به روزهای پایان عمر خود نزدیک شده است.

اسرائیل بیش از ۷۰ سال است عرصه را بر مردم فلسطین تنگ کرده است

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی حمایت‌های آلمان، انگلیس، فرانسه، آمریکا و برخی کشورهای منطقه را یکی از عوامل بقای رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این کشورها حمایت های گسترده ای را از این غاصبان دارند و پشتیبانی‌های نظامی و لجستیک را در اختیار این رژیم قرار داده‌اند.

سردار کریمی با بیان اینکه بیش از هفتاد سال است که اسرائیل به پشتیبانی آمریکا عرصه را مردم فلسطین تنگ کرده است، ادامه داد: سیستم جاسوسی از جمله موساد که  در تمام نقاط دنیا نفوذ داشته و در بسیاری از کشورها قدرت تصمیم گیری و نفوذ دارد، عامل دیگر بر بقای این رژیم جعلی است

وی ارتش را نیز عامل دیگر بقای رژیم صهیونیستی دانست و اضافه کرد: ارتش صهیونیستی با انبوه زره پوش و سلاح‌های مدرن برای جنگ با فلسطین به میدان آمده و از پشتیبانی ناتو نیز برخوردار است.

این مقام مسئول ایجاد رعب و وحشت را از دیگر عوامل بقای این رژیم جعلی دانست و خاطر نشان کرد: با تمام این تلاش ها امروز این رژیم در تمامی این عوامل شکست خورده‌است.

 شهادت بیش از ۵ هزار کودک در غزه

سردار کریمی با اشاره به کودک کشی و جنایات این رژیم غاصب بر علیه کودکان و زنان بی دفاع، بیان کرد: امروز شاهد شهادت بیش از پنج هزار کودک توسط اسرائیل در نوار غزه هستیم که این جنایات وحشیانه دل همه انسان ها را به درد آورده است.

وی همچنین به رشادت رزمندگان حماس اشاره کرد و بیان داشت: ۲ هزار رزمنده حماس برای عملیات در داخل رژیم صهیونیستی باید از ۶ رده پدافندی عبور می‌کردند و با عبور از این موانع برای اولین بار عوامل این رژیم را در لباس خواب دستگیر کردندکه تا کنون این چنین شکستی در درون خود نخورده بودند.

این مقام ارشد استان همچنین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تمامی پشتیبانی‌های نظامی و اتمی و در بسیاری جاها قدرت سیاسی، اجتماعی و فضای مجازی را در اختیار داشت، اظهار کرد: به همین دلیل کسی جرات حمله به آن را نداشته ولی امروز این راهبرد نیز توسط رزمندگان حماس شکسته شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی معنویت را از جمله مهمترین عوامل جنگ رزمندگان حماس با اسرائیل دانست و گفت: امام خمینی(ره) جوانان را به میدان آورد و آنان را به سلاح معنویت تجهیز کرد و در مدت ۴۴ سال گذشته جوانان در تمامی صحنه‌ها حضور داشته و جبهه حق با این عامل همواره پیروز بوده‌ است.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه هرجا توفیقی از جبهه مقاومت دیده می‌شود به دلیل تجهیز رزمندگان به سلاح معنویت است، بیان کرد: رزمندگان حماس با سلاح قدرتمند معنویت به جنگ با استکبار رفته اند و باید بدانیم که اگر مسلمانان به این سلاح مجهز شوند هیچ دشمنی نمی تواند آنان را شکست دهد.

کد خبر 1734226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha