رشد و تعالی فرزندان شهدا در مسیر پیشرفت علمی، فرهنگی و اجتماعی یک ضرورت است

حسن بروشکی بر لزوم تکریم و عزتمندی خانواده معظم شهدا و تلاش برای تربیت و رشد و بالندگی فرزندان عزیز آنان تاکید نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حسن بروشکی در دیدار با اعضای مجمع ایثارگران و خانواده شاهد و موسسه یادگاران شهدای فرهنگی استان بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را تلنگری برای مسئولان به منظور حفظ و حراست از آرمان های والای انقلاب اسلامی و خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم دانست.
وی بیان کرد: همه ما مدیون شهدای انقلاب اسلامی و مخصوصا شهدای فرهنگی هستیم و به طور حتم راه این دلاورمردان با قدرت ادامه خواهد یافت و نمی گذاریم پرچم ایران اسلامی به دست نااهلان بیفتد.
بروشکی خطاب به همسران و یادگاران شهدا گفت: در یک میدان همسر و فرزند و پدر خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردید و در این برهه از زمان خود تلاش می‌کنید که دانش آموزان ما دچار آسیب های اجتماعی نشوند.
وی خاطر نشان کرد: شهیدان و ایثارگران با هدف والای خود به دفاع از این مرز و بوم برخاستند و در این راه جان خود را فدای آرمانهای انقلاب نمودند و ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم و وظیفه ما انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان جامعه است و می بایست در این مسیر از تمام ظرفیت ها بهره بگیریم.
بروشکی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در استان ۱۳۵۵ مدرسه به نام شهدا نامگذاری شده  و ۱۳۵۵ یادواره شهید در همان مدارس به نام همان شهید برگزار می شود.
وی افزود: با هدف زنده نگه داشتن یاد همیشه جاویدان شهدا، اولویت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مزین شدن مدارس جدید التأسیس به نام شهدا و مخصوصاً شهدای فرهنگی و دانش آموز خواهد بود.

کد خبر 1734263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha