هفته کتاب، فرصت مناسبی برای تقدیر از فعالان عرصه کتاب است

حسنی با بیان اینکه نویسندگان در این زمینه مسئولیت والایی دارند که این کودک کشی ها را در تاریخ ثبت کنند، گفت: خداوند همواره بر پیروزی حق علیه باطل وعده داده است بنایراین شکست اسرائیل نزدیک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، امراله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در آیین اختتامیه چهارمین دوره کتاب سال استان زنجان که به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب در فرهنگسرای امام خمینی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم به بهانه هفته کتاب در حوزه کتاب کاری انجام داده باشیم. 


وی با اشاره به بیانات رهبری که می فرمایند"هیچ چیز نمی تواند جای کتاب را بگیرد"، افزود: در جنگ بین روسیه و فرانسه و لشکر کشی بناپارت و شکست روسیه، توستو نویسنده روسی در نوشته های خود جنگ شکست خورده روسیه را به گونه ای در اذهان عموم ترسیم کرد نام قهرمانان روسیه بر زبان ها جاری شد که نشان از قدرت نویسنده دارد. 


حسنی با یادآوری اینکه بسیار شنیده ایم در آستانه ظهور حضرت ولیعصر(عج) انسان های آزاده در مقابل ظلم ایستادگی خواهند کرد، گفت: امروز حول محور فلسطین و مظلومیت غزه تمام آزادیخواهان و وجدان های بیدار این نسل کشی را محکوم می کنند.

 
وی با بیان اینکه نویسندگان در این زمینه مسئولیت والایی دارند که این کودک کشی ها را در تاریخ ثبت کنند، گفت: خداوند همواره بر پیروزی حق علیه باطل وعده داده است بنایراین شکست اسرائیل نزدیک است. 


به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امیدوارم نگاه مسئولان‌ به حوزه فرهنگ و کتاب بیش از این باشد، چرا که جوامع پیشرفته در حوزه کتاب و سرانه مطاله پیشقدم تر هستند. 
در ادامه ذبیح الله شاه محمدی نویسنده پیشکسوت زنجانی اشاره ای به کتاب ها و آثار برجای مانده خود کرد و شعری سرود. 


در این آیین ضمن تقدیر از ذبیح الله شاه محمدی به عنوان نویسنده پیشکسوت زنجان از منتخبین راه یافته به مرحله نیمه نهایی هشتمین دوره جشنواره ملی جایزه فیروزه و کتابداران و فعالان عرصه کتاب تجلیل شد.

کد خبر 1734748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha