حمله هکری «طوفان سایبری الاقصی» به سایت های مهم اسرائیل

گروه هکری ««طوفان سایبری الاقصی» حامی فلسطین، تعدادی از سایت‌های مهم اسرائیل هک کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا، گروهی موسوم به «طوفان سایبری الاقصی» توانستند به وب‌سایت‌های متعلق به رژیم صهیونیستی نفوذ کنند که جدیدترین آنها سایت وزارت ارتش رژیم صهیونیستی بود.

از ۷ اکتبر گذشته، دولت اشغالگر رژیم صهیونیستی با طوفان حملات «سایبری» از سوی گروه‌های هکری حامی فلسطین مواجه بوده است.

این گروه گفت: به فهرست‌های بسیار خطرناک و مهم متعلق به شما دست یافتیم و اشغالگران قادر به ایستادگی در برابر طوفان الکترونیکی نیستند.

این گروه در یک کلیپ ضبط شده، گفت: ما به شما قول دادیم و در اینجا به عهد خود عمل کردیم و به شما مژده می دهیم ای مردم غزه و سرافراز، ای مردم فلسطین و ای مردم جهان،  ما هستیم. طوفان سایبری الاقصی توانست به وزارت دفاع اسرائیل نفوذ کند و آنها نتوانستند در برابر این طوفان الکترونیکی بایستند.

این گروه ادامه داد: ما به لیست بیش از یازده هزار نام سرباز، سرباز وظیفه و افسر لشکر دست یافته‌ایم و اطلاعات بسیار دقیق درباره افسران و سربازان تان داریم و امروز در طوفان سایبری الاقصی همه چیز را درباره شما می دانیم. عکس‌های شخصی، شماره تلفن، ایمیل، محل زندگی، شماره نظامی، موقعیت‌های ارتش و سایر اطلاعات جدی‌تر که بعداً فاش خواهیم کرد.

همین گروه که لوگوی گردان های عزالدین قسام را در کنار لوگوی خود قرار داده بود، اعلام کرد: با هک کردن تمامی نهادهای اسرائیلی تهدیدی برای آنها هستیم.

این گروه هکری پیش از این از هک کردن تعدادی از وب‌سایت‌های مرتبط با وزارت ارتش اسرائیل خبر داده بود و پایگاه داده تعدادی از سربازان وظیفه و سربازان ذخیره، شماره آنها و سایر اطلاعات مربوط به اطلاعات حساس را به دست آورده بود و همچنین متعهد شد که از این داده ها برای حملات دیگر سایبری استفاده خواهد کرد.

گروه «طوفان سایبری الاقصی» همچنین از اخلال در کار بسیاری از وب‌سایت‌های دولتی اسرائیل و سایر وب‌سایت‌های متعلق به موسسات رسانه‌ای خبر داد و اشاره نکرد که چه اطلاعاتی به دست آورده است.

کد خبر 1734940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha