افتتاح ایستگاه مطالعه در کانون فرهنگی ام‌المصائب مسجد فاطمه الزهرا(س)شهرستان نیمروز

در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، یک سری قفسه و میز مطالعه به کانون فرهنگی ام المصائب مسجد فاطمه الزهرا(س)شهرستان نیمروز از طرف ستادکانون های فرهنگی و هنری مساجدسیستان و بلوچستان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، یک سری قفسه و میز مطالعه به کانون فرهنگی ام المصائب مسجد فاطمه الزهرا(س)شهرستان نیمروز از طرف ستادکانون های فرهنگی و هنری مساجدسیستان و بلوچستان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهدا شد.

در این مراسم که با حضور مردم روستای خراشادی برگزار شد ایستگاه مطالعه کانون فرهنگ المصائب افتتاح شد.

علی سرگزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: بایستی کانون های فرهنگی مساجد که به نوعی میزبان قشر جوان و نوجوان می باشند با بهره گیری از خدمات داده شده به دنبال جذب جوانان در مساجد باشند چرا که قشر جوان و نوجوان ما نیازمند حمایت هستند برای شکل گیری جامعه ای پویا و در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همه توان به دنبال تقویت کانون های مساجد فرهنگی می باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر  لزوم تقویت کانون های مساجد، بیان داشت: در همین راستا با رایزنی های  به عمل آمده در حال شکل گیری جلسه ای با مدیران مختلف از جمله اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه های مرتبط هستیم.

سرگزی گفت: باید فضای مناسب ورزشی در کنار مسائل فرهنگی برای نوجوانان و جوان در کانون های مساجد پیش بینی کنیم تا بتوانیم نوجوانان و جوانان را در مسیر پویایی قرار دهیم.

کد خبر 1735131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha