بسیج به عنوان یک فرهنگ مجاهدانه در راه خدمت به مردم در حرکت است

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه بسیج یک گروه نیست بلکه یک فرهنگ است، گفت: نیروهای بسیجی جهادی و دلسوزانه برای خدمت به مردم و جامعه قدم بر می دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امروز(۲ آذر)، در دیدار با با بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج در دفتر امام جمعه بروجرد گفت: بسیج یک گروه نیست بلکه یک فرهنگ است که جهادی، دلسوز، دغدغه‌مند، شجاع و مجاهد در برابر همه خطرات است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه هدف بسیج خدمت به مردم و رضایت خداست، افزود: امامین انقلاب خود را بسیجی دانسته که این نشان‌دهنده اهمیت موضوع است.

وی ادامه داد: بسیج از جهت اعتقادی از دیگران متمایز است و بسیجیان مخلصانه در راه رضای خدا و کمک به مردم گام برمی‌دارند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه بسیجیان از چیزی جزء خدا نمی‌ترسند، ادامه داد: این قشر با نهایت تواضع با دیگران برخورد می‌کنند و خدا را ناظر اعمال خود می‌دانند که اینها همه ریشه قرآنی دارد.

وی با بیان اینکه ایمان بسیجیان بسیار قوی است و رضایت خدا تنها هدف آنهاست که در جبهه‌های جنگ نیز خود را نشان دادند، گفت: بسیجی کسی است که اهل بصیرت باشد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه بسیجیان دشمن و دوست را می‌شناسند و حوادث را به خوبی تحلیل می‌کنند و این همان تفکر بسیجی است، خاطرنشان کرد: بسیجی متخلق به اخلاق اسلامی است.

وی در پایان اظهار کرد: اگر بخواهیم کشور را پیش ببریم باید به تفکر بسیجی توجه بیشتری داشته باشیم.

کد خبر 1735188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha