برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره تئاتر گلستان معرفی شدند

برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان برای حضور در جشنواره منطقه ای تئاتر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان با حضور نماینده مردم و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رئیس حوزه هنری استان گلستان و برخی از مسئولان و هنرمندان شب گذشته در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

در این مراسم با رای هیئت داوران برگزیدگان گروه های نمایشی در بحش صحنه ای و خیابانی معرفی شدند.

بر اساس رای هیئت داوران در بخش صحنه ای، در حوزه چهره پردازی لوح تقدیر و جایزه نقدی به سمیرا خزاعی برای نمایش پینو اهدا شد.

در بخش پوستر و بروشور نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به رضا پورتراب زاده برای نمایش به دنبال پر سفید اهدا شد و رتبه اول همراه با تندیس و دیپلم افتخار این بخش به طراح پوستر نمایش پینو اهدا شد.

 در بخش طراحی نور نیز رتبه دوم جشنواره به کمال جعفری برای نمایش آتلان در سرزمین شمالی و رتبه اول همراه با تندیس و دیپلم افتخار به محمدرضا مولودی برای نمایش کیلومتر ۹۴۴ اهدا شد.

هیئت داوران در بخش طراحی لباس نیز تندیس و دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به نگین بنی هاشمی برای نمایش پینو و در بخش طراحی صحنه، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به شهروز ایری برای نمایش آتلان در سرزمین شمالی اهدا کرد و رتبه اول همراه با تندیس جشنواره و لوح افتخار به الهام موسوی برای نمایش بی هوده اهدا شد.

در بخش موسیقی نیز، هیئت داوران جشنواره، رتبه دوم و جایزه نقدی را به علی محمدپور برای نمایش پینو و تندیس و دیپلم افتخار و رتبه اول را به حاج محمد ایری برای نمایش آتلان در سرزمین شمالی اهدا کرد.

بر اساس رای هیئت داوران در بخش بازیگری مرد، پورنیک کاوش برای نمایش مرثیه ای برای نمایش توماس کوچولو رتبه اول، محمدرضا مولودی برای نمایش کیلومتر ۹۴۴ رتبه دوم و محمد خندان برای نمایش بی هوده رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش بازیگری زن، بهاره رضاپور برای نمایش کشتی، پریناز جلالی نژاد برای نمایش پینو و شقایق زمانی برای نمایش مرثیه ای برای توماس کوچولو به ترتیب رتبه های اول تا سوم را بدست آورند.

به نفرات نخست این دو بخش نیز تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی و به نفرات دوم و سوم لوح و جایزه نقدی اهدا شد.

در بخش نمایشنامه نویسی، ابوالقاسم مهدی برای نمایش کیلومتر ۹۴۴ رتبه اول، یاسین رضوانی برای نمایش بی هوده رتبه دوم و محمد شکری برای نمایش پینو رتبه سوم را کسب کردند.

به نفر نخست این بخش نیز تندیس دیپلم افتخار و جایزه نقدی و به نفرات دوم و سوم لوح و جایزه نقدی اهدا شد.

هیئت داوران در بخش کارگردانی نیز محمدرضا مولودی برای نمایش کیلومتر ۹۴۴ را به عنوان نفر اول، محمد شکری برای نمایش پینو را به عنوان نفر دوم و یاسین رضوانی برای نمایش بی هوده را به عنوان نفر سوم این بخش انتخاب کردند.

به نفر نخست این بخش نیز تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی و به نفرات دوم و سوم لوح و جایزه نقدی اهدا شد.

در بخش نمایش خیابانی نیز، رتبه اول طراحی فضا شامل؛ تندیس به‌همراه جایزه نقدی به حسن رجب پور برای نمایش دخترک و مجسمه اهدا شد.

در بخش رتبه دوم بازیگری زن لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به نیایش رضایی با نمایش نقل نقل، رتبه اول بازیگری زن تندیس به همراه جایزه نقدی به مبینا کلبادی برای نمایش میم از بندرگز و در بخش رتبه دوم بازیگری مرد نیز لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی را به حسن رجب پور برای نمایش دخترک و مجسمه اهدا کرد.

در بخش رتبه اول بازیگری مرد نیز لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به عباس محمدی برای نمایش نقل نقل اهدا شد.  

از سوی هیئت داوران و بدون اولویت نمایش های؛ کیلومتر ۹۴۴ محمدرضا مولودی، پینو محمد شکری، بی هوده یاسین رضوانی در بخش صحنه ای و دخترک و مجسمه حسن رجب پور و میم اثر مبینا کلبادی در بخش خیابانی به مرحله منطقه ای راه یافتند.

در این دوره از جشنواره ۱۲ نمایش صحنه ای و خیابانی از شهرستان های گرگان، بندرگز، بندرترکمن و علی آباد کتول اجرا داشتند.

جواد پیشگر، علی اصغرنادعلی و علی یازرلو داوری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان را برعهده داشتند.

کد خبر 1735296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha