هفته بسیج فرصتی برای ترویج معنویت و فرهنگ اسلامی است

فرمانده ناحیه بسیج اندیمشک با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی برای ترویج معنویت و فرهنگ اسلامی است، گفت: بسیجیان در امتداد راه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یارانش گام برمی‌دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، علیرضا ایمانی، در نمایش اقتدار بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج در مصلی نماز جمعه اندیمشک برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه مقاومت مردم اندیمشک در ۴ آذرماه سال ۱۳۶۵ اظهار کرد: مردم اندیمشک در مقابل دشمن و در دفاع از از آرمان‌ها در صحنه ماندند و ایثارگری کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه ۴ آذر، سند افتخار و مقاومت مردم اندیمشک است، افزود: از اقشار مختلف مردم دعوت می‌شود در مراسم گرامیداشت این حماسه حضور پرشور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصتی برای ترویج معنویت و فرهنگ اسلامی است، تصریح کرد: این هفته یادآور ایثار مردان و زنانی است که برای دفاع از ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف وارد می‌شوند و این فرهنگ ماندگار و ناب را به تصویر می‌کشند.

ایمانی با بیان اینکه بسیجیان در امتداد راه امام حسین (ع) و یارانش و شهدا گام برمی‌دارند عنوان کرد: بسیجیان در عرصه‌های مختلف که مردم کشورمان نیاز به کمک دارند، وارد میدان می‌شوند و همواره کارنامه بسیج، مُهر تأئید و قبولی دارد.

وی بیان کرد: بسیج با قدرت پشتیبان ولایت فقیه است و در برابر تفکرات شوم دشمنان ایستادگی می‌کند و آنها را می‌ترساند.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، نیز بسیج را یک تفکر و مکتب دانست و ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم ادامه داد: احیای بسیج هنر امام خمینی (ره) بود و نباید آن را نباید آن را به عنوان افراد یا اشخاص خاص در نظر بگیریم.

امام جمعه موقت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، اضافه کرد: بخش قابل توجهی از شهدای بسیجی با خداوند سبحان عشق‌بازی کردند و در مقابل دشمن ایستادند که آنها مجاهد فی سبیل‌الله هستند.

وی اضافه کرد: نام اندیمشک با خلق حماسه مردم در چهارم آذرماه سال ۱۳۶۵ بر تارک تاریخ می‌درخشد چرا که آنها مقاومت کردند و آتش را به جان خریدند اما در خیابان‌ها شعار انقلابی سردادند.

حجت‌الاسلام محمدیان، به بیان مطالبی در خصوص اهمیت انتخابات پرداخت و خاطر نشان کرد: موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار اهمیت دارد و باید در جهت تحقق آن و حفظ انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1735299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha