فرهنگ و تفکر بسیجی خواب را از چشمان اسرائیل گرفته است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه اکنون بسیج از مرزهای جغرافیایی کشور عبور کرده و شاهد حضور این تفکر در جبهه مقاومت هستیم، گفت: امروز بسیجیان در کنار سید حسن نصرالله خواب را از چشمان اسرائیل گرفته و به مدد الهی با همین فرهنگ ناب اسرائیل را نابود خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز ۳ آذر در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج فتح الفتوحی است که به دستان امام راحل در کشور بنا شد.

وی با بیان اینکه بسیج تنها یک نیرو نیست، افزود: بسیج یک فرهنگ بزرگ و ارزشمند است که امروز در همه اصناف و عرصه ها فعالیت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری اظهار کرد: اکنون بسیج از مرزهای جغرافیایی کشور عبور کرده و شاهد حضور این تفکر در جبهه مقاومت هستیم.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: امروز بسیجیان در کنار سید حسن نصرالله خواب را از چشمان اسرائیل گرفته است.

وی افزود: به مدد الهی با همین فرهنگ ناب ارزشمند بسیجی اسرائیل را نابود خواهیم کرد.

امام جمعه بجنورد در ادامه ضمن تاکید بر رعایت تقوای الهی، فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت گفت و بیان کرد: عظمت آن حضرت قابل وصف نیست و بر همگان لازم است که ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: بانوان باید در امور خانه داری، همسرداری، تربیت فرزند و حضور خود در جامعه از این بانوی بزرگ جهان اسلام الگو برداری کنند.

کد خبر 1735313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha