تفکر بسیجی، تفکر و اندیشه های امام خمینی (ره) است

حجت الاسلام کرامتی شکل گیری بسیج را ناشی از ایمان و اراده مردم برای حفظ انقلاب اسلامی و ایجاد جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: تفکر بسیجی، تفکر و روح اندیشه های امام خمینی (ره) است و دشمنان انقلاب اسلامی با تفکر امام راحل به مقابله برخاستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان، نهاد بسیج را از یادگاری های امام راحل برشمرد و بیان کرد: جریان ایمان و اراده مردم برای جایگزینی جمهوری اسلامی بر ویرانه های طاغوت در قالب بسیج شکل گرفت و در واقع، بسیج اراده توده جامعه برای اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم است.

امام جمعه گلپایگان حضور بسیج در جنگ، سازندگی، علم و پژوهی و خدمت رسانی بسیج در هنگام مشکلات یاد آوری شد و گفت: بسیج یک کارنامه موفق و انعطاف پذیر دارد و اگر امروز دشمنان یا فریب خوردگان آنها با بسیج مقابله می کنند و در واقع برابر تفکر بسیجی که روح و اندیشه های امام خمینی (ره) است، ایستاده اند.

وی با یاداوری اینکه امروز بسیج امروز در کشورهای دیگر از لبنان و فلسطین تا افغانستان و پاکستان الگو شده است و حزب الله و حماس و غیره را به وجود آوردند، افزود: بسیج مردمی در عراق و سوریه، سبب شکست داعش شد و خط مقدم امروز جنگ با اسرائیل، حماس و حزب الله و حوثی های یمن هستند.

حجت الاسلام کرامتی هدف امام خمینی (ره) از تشکیل بسیج را حراست از اسلام، هویت نظام جمهوری اسلامی و مقابله با تهدیدهای پیش روی آنها بیان کرد و ادامه داد: بسیج وظایفی چون ایجاد آمادگی همه جانبه روحی، روانی و جسمی، پاسخ گویی به نیازهای انقلاب اسلامی، رفع تهدیدها علیه انقلاب اسلامی، خدمت رسانی در حوزه های مختلف علمی و سازندگی و تولید آگاهی در جامعه را دارد.

امام جمعه گلپایگان تن دادن رژیم صهیونیستی به آتش بس موقت در غزه را پیروزی حماس به اذعان همه کارشناسان برشمرد و تشریح کرد: پیروزی در جنگ را با اهداف مهاجم سنجیده می شود و هدف رژیم صهیونیستی نابودی حماس، و تونل هایش و آزاد سازی اسرایش با زور بود اما پس از ۴۵ روز و با دادن تلفات سنگین نظامی، اقتصادی با آتش بس موافقت کرد زیرا دیگر توان ادامه جنگ را نداشت.

کد خبر 1735338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha