بسیج در جهاد فرهنگی و امر به معروف راه خود را با قدرت ادامه می‌دهد

سردار کریمی گفت: بسیج در جهاد فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر راه خود را با قدرت ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اراک که د رمصلی بیت‌المقدس این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه و درخت تنومندی است که ثمره آن را در تمام مراحل انقلاب و موفقیت های به دست آمده می بینیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه تفکر و منش بسیجی، موفق شده تمامی تهدیدات استکبار جهانی علیه نظام اسلامی را خنثی کند، اضافه کرد: امروز محصول بسیج را در جهان اسلام می‌بینیم همانطور که بسیجیان توانستند یمن و سوریه و عراق را نجات دهند و آخرین شکست دشمن هم در غزه رقم خورده است.

وی با اشاره به عملیات طوفان و الاقصی و موفقیت زرمندگان حماس بیان کرد: مقاومت مردم غزه و جبهه اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی رقم خورده است.

این مقام ارشد استان همچنین با تاکید بر اینکه کارکرد بسیج در همه عرصه‌ها برای پیشبرد انقلاب در میدان است، اظهار کرد: بسیج همواره در صحنه‌های علم، فرهنگ، اقتصاد، اجتماع، بهداشت، سلامت، عملیاتی و امنیتی خوش درخشیده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه شهادت‌طلبی رمز موفقیت بسیجیان است، ادامه داد: تربیت یافتگان بسیج نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته‌اند.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه الگوی بسیجیان، امیرالمومنین است، تصریح کرد: امروزه اگر اقدامات بسیج بسیار گسترده شده و موفقیتی کسب می‌کند به دلیل داشتن مولفه‌های معنوی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج توطئه های دشمن را خنثی کرده و در جهت امر به معروف و نهی از منکر، راه خودش را با قدرت ادامه خواهد داد، اضافه کرد: مبنای تفکر بسیج، تفکر عاشورایی است و بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب و فرمول عبور انقلاب از بحران‌هاست.

سردار کریمی، در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه مردم سرمایه اجتماعی هر نظامی است، اظهار کرد: امت در کنار امام کارساز است چرا که این امت است که انقلاب را حفظ کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پاسخ به عده‌ای که می‌پرسند چرا ما از مردم فلسطین دفاع می‌کنیم، گفت: اول باید بدانیم که همه دنیا امروز مدافع مظلومان غزه و فلسطین هستند و دفاع از فلسطین وظیفه انسانی و اسلامی است و باید بگوییم که، امنیت ملی ما هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان را ضروری می‌داند.

کد خبر 1735348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha