وجود ۶ هزار شهید ورزشکار سند گویای نفوذ منش پهلوانی در جوانان است

زنگانه گفت: وجود ۶ هزار شهید ورزشکار سند گویای نفوذ منش پهلوانی در جوانان است و ورزشکاران گلستانی محیطی آکنده از قهرمانی و پاکدامنی را در کنار درخشندگی ورزشی فراهم کنند تا شاهد سلامت هر چه بیشتر مردم جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی‌محمد زنگانه امروز (شنبه ۴ آذر) در مراسم تجلیل از قهرمانان فراملی استان گلستان‌ با اشاره به موفقیت ورزشکاران گلستانی در رویدادهای ملی و بین المللی، گفت: جوانان گلستانی با وجود محدودیت‌های اعتباری و تجهیزاتی، مدال‌های با ارزشی را کسب کردند.

استاندار گلستان، یکی از مشکلات اصلی ورزش استان را مستقر نبودن صنایع بزرگ برای حمایت مالی از تیم‌ها و ورزشکاران بیان کرد و افزود: جوانان گلستانی با وجود همه این مشکلات موفق به دریافت مدال شدند.

وی اظهارداشت: وجود ۶ هزار شهید ورزشکار سند گویای نفوذ منش پهلوانی در جوانان است و ورزشکاران گلستانی محیطی آکنده از قهرمانی و پاکدامنی را در کنار درخشندگی ورزشی فراهم کنند تا شاهد سلامت هر چه بیشتر مردم جامعه باشیم.

زنگانه گفت: قبل از آغاز فعالیت دولت سیزدهم، یک هزار و ۲۰۰ طرح نیمه تمام در استان وجود داشت که با تلاش دولت و تخصیص به موقع اعتبارات، این تعداد به ۸۵۰ پروژه نیمه تمام رسیده است.

استاندار گلستان افزود: روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام استان تا پایان دولت با همین شکل ادامه دارد.

وی با اشاره به ایمن سازی جاده های حادثه خیز استان، گفت: تا قبل از سفر دوم رئیس جمهور به گلستان، جاده‌های مرگ در استان ایمن سازی می شوند تا شاهد کاهش خطرات و مرگ و میر در جاده ها باشیم.

زنگانه خاطرنشان کرد: از ۹۵ نقطه حادثه خیز استان، ۳۲ نقطه با تخصیص ۱۵هزار میلیارد ریال اعتبار ایمن سازی شد.

کد خبر 1735504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha