مردم اندیمشک با عزم راسخ مقابل رژیم بعثی ایستادند

زمانی‌اصل، گفت: دفاع مقدس گواه رشادت‌های مردم شهیدپرور اندیمشک و دیار دوکوهه قهرمان است که با عزم راسخ خود در مقابل رژیم بعثی مقاومت کردند.

یوسف زمانی‌اصل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در خصوص حماسه مقاومت و پایداری مردم اندیمشک اظهار کرد: چهارم آذرماه سال ۱۳۶۵ روزی خونین و با عزت برای مردم اندیمشک استان خوزستان و ایران اسلامی است که ۵۴ فروند جنگنده به مدت زمان بیش از یک ساعت آتش بر سر این شهر مظلوم ریختند و باعث کشته و زخمی شدن صدها تن شد.

سرپرست فرمانداری اندیمشک، افزود: جنایتی که رژیم بعثی در این روز انجام داد تاکنون در دنیا تکرار نشده و مردم اندیمشک پس از آن بمباران وحشیانه از موشک‌باران رژیم بعثی نترسیدند بلکه با اقتدار ایستادند و شعار جنگ جنگ تا پیروزی سردادند که این خود نشانه انقلابی‌گری و ولایتمداری مردم این دیار قهرمان‌پرور است.

وی عنوان کرد: چهارم آذر برای مردم اندیمشک و ملت ایران یک روز سخت اما با عزت محسوب می‌شود و دفاع مقدس گواه رشادت‌های مردم شهیدپرور اندیمشک و دیار دوکوهه قهرمان است که با عزم راسخ خود در مقابل رژیم بعثی مقاومت کردند.

زمانی‌اصل، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه مردم اندیمشک خاطر نشان کرد: چهارم آذر نماد ایثار، مقاومت، همبستگی و وحدت مردم اندیمشک است.

کد خبر 1735507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha