امروز حماس مدل زودرس فروپاشی استکبار را به دنیا نشان داد

سردار کریمی با اشاره به اینکه امروز حماس موفق شد یک مدل زودرس فروپاشی استکبار را به ما نشان دهد، گفت: ۲ هزار رزمنده حماس با روح معنویت هنرمندانه در برابر کفر جهانی ایستادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی امروز شنبه (۴ آذر) در گردهمایی هنرمندان استان مرکزی، گفت: حضور شما عزیزان در گردهمایی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، جای تقدیر و تشکر دارد و امید است در آینده نزدیک شاهد آثار و برکات این گردهمایی فرهنگی باشیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه هر کس خودش را بشناسد خدای خود را هم خواهد شناخت، افزود: معرفت دارایی نیست دانایی است انسان با معرفت می تواند مسیر متعالی را طی کند و به سرمنزل مقصود برسد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مربی همه ما خداوند منان است، گفت: هدف از خلقت انسان رسیدن به کمال و سعادت است و کمال هم جز رضایت خداوند متعال نیست.

وی با بیان اینکه قتال فقط جنگ نیست، افزود: یکی از قتال های ویژه و شاید خاموش فرهنگ است هنرمندان باید در این میدان گام های اساسی بردارند و فرهنگ جامعه را به سمت اهداف متعالی نظام پیش ببرند.

سردار کریمی، به درجات کمال اشاره کرد و گفت: کمال واقعی بی نهایت طلبی است، انسان بایستی به خدا که خلیفه الله است برسد اگر انسان همه چیز را برای خدا انجام دهد حتما به درجات رفیع خواهد رسید.

حضرت امام جوانان را به مولفه معنویت مسلح کرد

امروز حماس مدل زودرس فروپاشی استکبار را به دنیا نشان داد

سردار کریمی با بیان اینکه هنر مجموعه ای از آثار و فرآیندهای ساخت انسان است، گفت: این ساخته ها باید ما را به کمال واقعی برساند اول خودمان را و بعد مخاطبمان را که اگر این چنین باشیم ما موفق بوده این و به کمال می رسیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، به هنرهای هشت گانه اشاره کرد و گفت: همه این هنرها بایستی انسان را به کمال برساند لذا بایستی به هنرمان روح معنویت بدهیم.

 وی با بیان اینکه هنرحضرت امام این بود که جوانان را به میدان بیاورد و آنها را به مولفه معنویت مسلح کند، ادامه داد: این معنویت جبران همه مولفه های مادی قدرت را کرده است به طوری که امروز در غزه ۲ هزار نفر رزمنده با روح معنویت و توکل بر خدا استکبار جهانی را به زیر کشیده اند.

سردار کریمی با بیان اینکه حمایت های خارجی، دستگاه های اطلاعاتی ارتش و ارعاب عوامل بقای اسرائیل است، گفت: دکترینش عملیات پیش دستانه، درگیری در بیرون از مرزها، قدرت بازدارندگی، امنیت و ثبات داخلی است که این ۲ هزار نفر خاصیت همه آن عناصر را هیچ کردند و دکترین را شکست داد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان حماس پیروز این میدان هستند، ادامه داد: به ظاهر امتی به خاک و خون کشیده شده است و دل همه را به درد آورده ولی در واقع پیروز میدان مقاومت است و اسرائیل و امریکا و کسانی که کمک این جنایتکاران کردند شکست خوردند.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، خاطر نشان کرد: امروز حماس موفق شد یک مدل زودرس فروپاشی استکبار را به ما نشان دهد.

کد خبر 1735514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha